dan
zanima me kakšna je razlika v motorjih 105 hp in 120 hp.domnevam da samo v programu.kdo to naredi in koliko bi bila cena.seveda okvirno.
lep pozdrav vsem
hvala za odgovore.variator faze?
kaj potem je zadeva izvedljiva če se samo zamenja program ali je potrebno dodati tudi variator faze.
glede programa imamo tukaj nekoga ki ti to uredi cena je pa 250 eur.zanima me vašo mnenje če je to smiselno ali ni in kako to vpliva na motor?
se strinjam a33 s tabo ampak vedno ni tako preprosto prodat in kupit drugega z močnejšim motorjem.
brez zamere ampak ta del foruma je menda namenjen tuning&styling zadevam in bi bilo najbolje da to ukinete saj bi lahko na vsako vprašanje odgovorili z zamenjaj avto.
želim si pragove in lepše odbijače-eh prodaj in kupi gta......
pa res brez zamere eni pač radi naredimo kaj na svojem avto pa čeprav mogoče ni najbolj smiselno.
hvala za odgovore in lep pozdrav vsem.
105 konjski motor je brez variatorja, drugačne odmične + menjalnik z drugačnim razmerjem.
S spremembo softwarea boš prodbil max 5-7konjev kar na cesti ni omembe vredno, edino kar je - je boljši občutek, ker ti tunerji ponavad blokado prestavijo za cca 300 obratov višje...
Ker to ni turbo motor je nažalost vsak tak "poceni" poseg glede na rezultat vsaj finančno nesmiseln.
hvala za konkreten odgovor.skratka če sem prav zastopil z original softwerom od 120 hp motorja ne bom pridobil tistih 15 hp kolikor je razlike.ampak samo 5-7 hp.če sem prav zastopil potem je vsa stvar res nesmiselna.
me pa še zanima koliko bi ta motor 1.6 prenesel večjo količino moči?
domnevam da veliko ne ker verjetno ni bil delan ravno za pretiravanje.
Predlagam menjavo glave motorja z 120 km (ima variator in večje kanale) poleg tega kupiš dirkalne odmične (prodaja Komar David - 200€) mogoče še športni izpušni kolektor (Ebay 300€), sesalna loputa od 2.5 V6, injektorji od 2.0 TS... Potem vse skupaj zapelješ do recimo Senica motorsport ali podobno da optimizira elektroniko in to je to.