Zadnje novice

Pomagajte z nasveti nujno prosim!!!

Vodniki o nakupu in vzdrževanju

Moderator: Tehnika moderatorji

Pomagajte z nasveti nujno prosim!!!

OdgovorNapisal/-a Don_Apii » Če Sep 10, 2009 8:03 am

Zivjo sem cisto nov tukaj, naj pa kar omenim da imam vplano narediti menjavo avtomobila in sicer jutri bi sel po ALFO 156 2.5 V6 24V! :roll:
Avto je letnik 98, prevozenih ima 205000km. :?
Zanima pa me na kaj moram biti najbolj pozoren pri tej masini???
Da se nebi kaj nasral??
Koliko je poraba itd...??
Hvala lepa ze vnaprej za odgovore :wink:
Vsi so vedeli da je to nemogoče. Potem pa je prišel negdo, ki tega ni vedel in uspelo mu je!
Don_Apii
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 11
Pridružen: Če Sep 10, 2009 7:54 am
Kraj: Slovenj Gradec

OdgovorNapisal/-a JoHnI-B » Če Sep 10, 2009 8:18 am

Najboljše je da vzameš vsabo kakšnega mehanika ki se spozna na alfe :D
JoHnI-B
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 213
Pridružen: Po Feb 19, 2007 5:03 pm
Kraj: Murska Sobota

OdgovorNapisal/-a Don_Apii » Če Sep 10, 2009 8:30 am

JoHnI-B napisal/-a:Najboljše je da vzameš vsabo kakšnega mehanika ki se spozna na alfe :D

Pa nimam js tu sploh ksnga strokovnjaka??
Pac rad bi vedo na kj moram biti najbolj pozoren??
Vsi so vedeli da je to nemogoče. Potem pa je prišel negdo, ki tega ni vedel in uspelo mu je!
Don_Apii
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 11
Pridružen: Če Sep 10, 2009 7:54 am
Kraj: Slovenj Gradec

OdgovorNapisal/-a Alfaspider » Če Sep 10, 2009 8:54 am

Pazi na to, kdaj je bil narejen veliki servis ki nanese kar nekaj denarja pri v6 motorju.
You need two Ferraris powersliding around the bentley, that is also powersliding
Alfaspider
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 2664
Pridružen: Po Okt 13, 2003 7:36 am

OdgovorNapisal/-a Don_Apii » Če Sep 10, 2009 9:20 am

Alfaspider napisal/-a:Pazi na to, kdaj je bil narejen veliki servis ki nanese kar nekaj denarja pri v6 motorju.

Aha in pri koliko km bi moral biti narejen, ce je bil??
bom dal spodaj se link od avta.
Vsi so vedeli da je to nemogoče. Potem pa je prišel negdo, ki tega ni vedel in uspelo mu je!
Don_Apii
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 11
Pridružen: Če Sep 10, 2009 7:54 am
Kraj: Slovenj Gradec

OdgovorNapisal/-a SHadowX » Če Sep 10, 2009 9:21 am

Don_Apii napisal/-a:
Alfaspider napisal/-a:Pazi na to, kdaj je bil narejen veliki servis ki nanese kar nekaj denarja pri v6 motorju.

Aha in pri koliko km bi moral biti narejen, ce je bil??
bom dal spodaj se link od avta.


Ravnokar, na vsakih 100k km
Emperor of The Dark Realm
SHadowX
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Prispevkov: 2587
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 1:26 am

evo link:)

OdgovorNapisal/-a Don_Apii » Če Sep 10, 2009 9:24 am

Vsi so vedeli da je to nemogoče. Potem pa je prišel negdo, ki tega ni vedel in uspelo mu je!
Don_Apii
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 11
Pridružen: Če Sep 10, 2009 7:54 am
Kraj: Slovenj Gradec

OdgovorNapisal/-a SHadowX » Če Sep 10, 2009 9:28 am

Brez natančne in preverljive servisne zgodovine, se tega avta raje ogni.
Veliki servis na V6 motorju stane do 1700 EUR pri pooblaščenem serviserju ali občutno manj v lastni režiji, v vsakem primeru ni zastonj in je še kako pomemben za dolgo delovanje motorja.
Emperor of The Dark Realm
SHadowX
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Prispevkov: 2587
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 1:26 am

OdgovorNapisal/-a Don_Apii » Če Sep 10, 2009 9:33 am

SHadowX napisal/-a:Brez natančne in preverljive servisne zgodovine, se tega avta raje ogni.
Veliki servis na V6 motorju stane do 1700 EUR pri pooblaščenem serviserju ali občutno manj v lastni režiji, v vsakem primeru ni zastonj in je še kako pomemben za dolgo delovanje motorja.

Uff to je pa veliko, torej moram servisno knjigo preveriti natancno preko ksnega servisa??
Vsi so vedeli da je to nemogoče. Potem pa je prišel negdo, ki tega ni vedel in uspelo mu je!
Don_Apii
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 11
Pridružen: Če Sep 10, 2009 7:54 am
Kraj: Slovenj Gradec

OdgovorNapisal/-a pero666 » Če Sep 10, 2009 9:51 am

tole je malo drago, ce mene vprasas. Razen ce cloveka poznas, da je pravi alčfist in je zadevo pazil in v nulo vzdrzeval. Najbolje je it z avtom do enega servisa, ki ga seveda ne priporoca on, da ne bi bil kej zmenjen, pa da tam zadevo pogledajo. Malo dvomim, da bi pravkar naredil veliki servis ter potem avto prodal.
Motor je ob primernem vzdrzevanju neunicljiv, ma pa sam avto precej ostalih zadev, ki vlecejo dnar.
-gume bos menjaval pogosto
-poraba racunaj na okoli 11 do 12 litrov, ce ne bos teral, lahko gre relacija tudi okrog 10, seveda je to ob predpostavki, da je LMM, lambda itd brezhibno.
-ce hladilnik ni bil se menjan, lahko pricakujes, da bo spustil, prav tako pazi na termostat, ce ne drzi temperature na 90 in se hitro ne segreje
-podvozje (roke, zgornje, spodnje, ...), odvisno od nacina voznje, ampak glede na leksus lucke... :) bi skor rekel, da ni alfist
-zavore: to mora bit brezhibno, ker stock za take konje niso biser in ce je tle sparal....
-sklopka ce se ni menjana je fuc, ampak pri tej kilometrini bi skor ze mogla bit, ne nasedat, da je sportna in s tem trda, ... Je pa trsa, ko pri ko pri kaksnih pezojih...
Preglej vse, da ni bil zaleten, da klima dela, ne gledat samo na lite felge in zvok motorja, ki je brez konkurence.
No se bi lahko nasteval, ampak bo predolgi post.
Ce pa potegnes crto, pa vzdrzevanje takega avta ni ravno poceni, ceprav je avto zlo poceni.
lp, Peter
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI
 
Prispevkov: 1437
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm

OdgovorNapisal/-a pero666 » Če Sep 10, 2009 9:58 am

aja, pa vidim, da ma "ksenonke", kar pomeni ksenon kit, ce nimas veze na tehniocnem, bos zlo tezko skoz prisel.
Idi si pogledat vec tega, ker ni edina, ki se prodaja. Jaz bi se na veliko ognil "mulcem", ki so bli lastniki takega avta. Mogoce bi celo pomislil na uvoz, za jurja al pa dva manj, al pa par let mlajso, pol pa se jurcka pa pol za konkreten servis.
Se to: raje glej za kako nespimpano (stock z sportpackom), ker tisto je blo verjetno boljse vzdrzevano. Lahko pa se tudi motim :)
Men pa se kar ne grejo leksus lucke iz glave. Take alfe sploh pogledam ne. Sem mislil, da je to rezervirano za rizota stajling :)
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI
 
Prispevkov: 1437
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm

OdgovorNapisal/-a Don_Apii » Če Sep 10, 2009 10:00 am

pero666 napisal/-a:tole je malo drago, ce mene vprasas. Razen ce cloveka poznas, da je pravi alčfist in je zadevo pazil in v nulo vzdrzeval. Najbolje je it z avtom do enega servisa, ki ga seveda ne priporoca on, da ne bi bil kej zmenjen, pa da tam zadevo pogledajo. Malo dvomim, da bi pravkar naredil veliki servis ter potem avto prodal.
Motor je ob primernem vzdrzevanju neunicljiv, ma pa sam avto precej ostalih zadev, ki vlecejo dnar.
-gume bos menjaval pogosto
-poraba racunaj na okoli 11 do 12 litrov, ce ne bos teral, lahko gre relacija tudi okrog 10, seveda je to ob predpostavki, da je LMM, lambda itd brezhibno.
-ce hladilnik ni bil se menjan, lahko pricakujes, da bo spustil, prav tako pazi na termostat, ce ne drzi temperature na 90 in se hitro ne segreje
-podvozje (roke, zgornje, spodnje, ...), odvisno od nacina voznje, ampak glede na leksus lucke... :) bi skor rekel, da ni alfist
-zavore: to mora bit brezhibno, ker stock za take konje niso biser in ce je tle sparal....
-sklopka ce se ni menjana je fuc, ampak pri tej kilometrini bi skor ze mogla bit, ne nasedat, da je sportna in s tem trda, ... Je pa trsa, ko pri ko pri kaksnih pezojih...
Preglej vse, da ni bil zaleten, da klima dela, ne gledat samo na lite felge in zvok motorja, ki je brez konkurence.
No se bi lahko nasteval, ampak bo predolgi post.
Ce pa potegnes crto, pa vzdrzevanje takega avta ni ravno poceni, ceprav je avto zlo poceni.
lp, Peter

Aha ej najlepsa hvala za te podatke;)
Vsi so vedeli da je to nemogoče. Potem pa je prišel negdo, ki tega ni vedel in uspelo mu je!
Don_Apii
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 11
Pridružen: Če Sep 10, 2009 7:54 am
Kraj: Slovenj Gradec

OdgovorNapisal/-a Cuore Sportivo » Če Sep 10, 2009 10:02 am

za veliki servis je materijal okoli 500-600€.
potem pa pač sproti menjaš, kar je za zamenjati (svečke, zavore, hladilnik,...).

kupovanje rabljenega avtomobila pa je tako ali tako loterija (tudi če ti lastnik zatrjuje da je lepo delal z avtomobilom in ga redno servisiral).
eni so zelo znani da stvari olepšujejo, ko prodajajo avtomobil.

boljše se splača kupiti, ki je skoraj v originalnem stanju, po možnosti da ga ima starejši lastnik (ne pa da so gor lexuske ipd. #-o )
Cuore Sportivo
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2145
Pridružen: Ne Nov 16, 2003 8:31 pm

OdgovorNapisal/-a pero666 » Če Sep 10, 2009 10:05 am

Ni kej :)
Aja, nocem te odvrnit od nakupa, samo poisci si pravi primerek, ker vozit tak avto z arese V6 je poezija. Radia ne rabis, tudi pri zelo umirjeni voznji ne :)

se en pesniski opis zvoka: (ukradel z enega foruma :))

********
At every 100rpm, you can detect a difference in note.

At idle, it has a deep, off-beat panting.

From idle to say 2,500k, it has a breathy, effortless sound, as if it's under no stress at all.

From 2,5k to 4k, it sings just the prettiest, richest, deep Italian musical notes. From 4k - 5k, it gets hardcore. The legendary V6 wail enters...and just when you think surely it can't sound any better than this, from 5.5k to redline, it introduces an astonishing, blood-curling, F1 racing car scream. But at all times, from idle to rev-cut out, it's creamy smooth, without a bad or rough vibration anywhere within its rev range.

But too many people make much of how it sounds when the revs rise, but believe me this engine is so cultured, that as the revs drop, it's equally beguiling; as it falls down the rev range, the engine notes are softer, gentler, but equally - or even more - melodious. That's another delicious aspect of the engine, but often overlooked and under appreciated by those who focus mainly on the engine's astonishing enthusiasm for ferociously assaulting the red line.

This engine shares its birth right, response and acoustic splendour with the very best of Italian engines: Alfa -> Maserati -> Lamborghini -> Ferrari. The blood line between the four is so evident.

The Alfa V6 is a thing of culture, a power-plant that brims with heritage (Italy's and Alfa's) and captivates you with its sheer good breeding and brio.
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI
 
Prispevkov: 1437
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm

OdgovorNapisal/-a mafko » Če Sep 10, 2009 1:16 pm

preveri ga tudi kater lastnik je na e-uprava (preveri vozilo), ce ti bo reku da je 2 lastnik,.. tam bo pa pisalo 4-5, goni ga u p.m. :=) .

Če menja za drugo vozilo,... je "lahko" tudi preprodajalec.

vidm da ma še 2x4 šraufe na prtljažniku... hm le kaj bi bilo to :roll:
mafko
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 789
Pridružen: Pe Avg 17, 2007 10:09 pm

Naslednja

Vrni se na Vodniki

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost