Bo pa kar okrog 700 eur obnovljena roba na pooblascencu s fehtanjem za popust. Nova roba bo pa okrog 900 eur.
Na zalost se trenutno za ta motor ne.dobi neke super ugodne variante.
Sklopko komplet sem na Ebayu gledal za 280€, vztrajnik pa pride obnovljen na pooblaščencu cca. 320€ z enoletno garancijo.
Če ve kdo še za kakšno bolj ugodno varianto naj pove. Alfasan, tista tvoja ponudba je bila top, če bi mel takrat viška €€€ bi vzel pri tebi.
Sklopka komplet na ebayu je brez potisnega lezaja.
Potisni lezaj je original skoraj 170 eur.
Delo za menjavo je od 80-120 eur odvisno kolk se fusar ceni. Na pooblascencu pa najmanj 200 eur.
Fino je ce menjas se olje v menjalniku, motul. Uradno gre notri 3,1 litra, toda nic ni narobe ce kupis samo 3 litre cca. 54-60 eur.
Bojanxe tista ponudba je bil top, toda trenutno se vztrajnikov ne dobi po neki normalni ceni. Ker je samo en proizvajalec visoko ceno vzdrzuje z omejeno ponudbo.
Kapitalizem
Toliko za info če bo kdo kupoval sklopko in potisni ležaj za AR 156 2.4 jtd 129kw 20V. Danes sem kupil sklopko in potisni ležaj za AR 156 2.4jtd 129kw - novo v škatli za 300eur.
Oglas sem našel na avto.net-u, poklical in šel iskat.
Sklopka je v škatli od Luk-a , notri je valeo roba. Oznaka sklopke na škatli je 624 3360 09 .
Na internetu sem potem našel podatek da je to enako - OEM Part Number ALFA ROMEO:55192735
Potisni ležaj je FTE automotive ZA32026.7.1 .
Vztrajnik bom vzel obnovljen na AT.
Na Marei 2.4 JTD 130 sem podrl sklopko, ker je v 4.prestavi ob vecjem plinu drsela - dotrajana lamela. Lamela je sedaj obnovljena, nova sta oba cilindra sklopke, se vedno pa ni zadostnega odmika lamele in avto ne gre v prestavo. Pedal ima cca 2cm zracnosti predno zacne prijemati. Zraka v sistemu ni, torej za to ni kriv zrak. Kako je s tem pri drugih?
Kaj bi se lahko bil vzrok za to, da se avto ne salta?
Kolikor sem zasledil ima avto dvomasni vztrajnik, lahko to kdo potrdi?
Ima samonastavljivo kosaro sklopke? Videti sicer ni bila nic posebnega.
Verjetno ima izvlečni in ne potisni tip ležaja.
Mogoče napaka pri montaži/sestavu? Pri izvlečnem tipu ležaja je nek protokol, da se menjalnik spoji z motorjem in vzvod sklopke mora biti v položaju, kot je popolnoma stisnjena sklopka. Potem se pa vzvod na silo, zelo močno potisne v položaj, kot je spuščena sklopka. Da zadeva sede skupaj...