AR164 V6TB

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Zaklenjeno
peruccy
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 527
Pridružen: Ne Maj 16, 2010 12:35 am
Vozilo: Skyline R33 GTS-T, Forester SF5 EJ205, Almera N15 GTi, P205 XUD9TE

LP!

Moje ime je Dejan in dovolite mi, da še na tem forumu predstavim svoj projekt. Kopiral bom z drugega foruma, da nebom vse še enkrat pisal...
Vse se je začelo že več kot leto dni nazaj, ko je k hiši prišla AR164 2.0 V6 TB. Sva se z očetom odločila, da bova nekaj iz tega avta naredila.
Slika

Plan je bil, da bo avto samo za stezo (402m), zato se ga je v tem stilu pripravljalo.
Slika

Slika

Slika

Vse dokler ni motor zaribal in potem je prišel novi plan.
Slika

Ker je pač AR164 vseeno težka, tudi brez nepotrebne kilaže, bi bilo fajn dati ta motor v manjši/lažji avto. Na seznamu je bilo veliko potencialnih avtomobilov in pač motor dati odzadaj not. No kakšen mesec kasneje sem se odločil, da je brezveze imeti doma avto, kateri bo brnel le nekaj krat na mesec, zato sva pripeljala k hiši AR145 1.8TS in sklenila, da bo avto daily driven, original izgleda, z motorjem iz AR164 in pa da bo projekt "low budget".
Slika

Prvo sva iskala čimveč informacij, kako ta motor dati not in če je kdo že kaj podobnega naredil. Vsi so svetovali, da je najlažje most in nosilce motorja dati od 155 2.5 V6. Ampak teh alf je že voznih zelo malo, kaj šele za dele, tako da sva si rekla, kaj bo bo, greva naredit po svoje. Na drugi dan je bil most od AR145 dol...
Slika

In od AR164 tudi
Slika

Kmalu za tem je pa bil most od AR164 že na AR145
Slika

Potem je bilo potrebno narediti prednje nosilce za most
Slika

Saj so original neuporabni
Slika

Volan je ostal isti, saj sta oba volana skoraj ista. Edino podložiti ga je bilo potrebno, da sva lahko most gor prišraufala
Slika

Na motorju je bila narejena generalka
Slika

Pesta, roke, stabilizator so naprej od AR164
Slika

Odzadaj je pa vse original, razen v pesta in diske so se zvrtale luknje, da so lahko šle gor felne na 5 šraufov
Slika

In pa prvi test fit motorja
Slika

No da nadaljujem... Čeprav je motor pasal not in je lepo sedel na vseh treh nosilcih, je bil problem pri zobatem jermenu
Slika

Slika

Tako da je šel motor spet ven (vse skupaj mislim da sva ga 6x ven pa not dajala zaradi meritev)
Slika

In sva najprej vrezala v notranji blatnik mesto za zobati jermen
Slika

In ker sva klimo odstranila, sva morala tudi najti drugi jermen, ki bo ravno prave velikosti
Slika

In pa predelati nosilec alternatorja
Slika

S tem je ravno "dovolj" prostora za alternator
Slika

Zatem sva morala predelati ročico menjalnika, saj ima AR145 na tak način narejeno, kjer gre spodaj nad izpuhom ena ročica
Slika

Ki se pri motorju deli na dve
Slika

AR164 pa ima eno ročico, ki gre v notranjosti pod malim hladinikom
Slika

Do menjalnika, druga pa deluje kot nosilec.
Slika

Zato sva zgoraj menjalno ročico pustila od AR145
Slika

Spodaj pa od AR164 ročico razrezala, prešvasala in upognila da paše na menjalnik
Slika

Isto sva naredila z drugo ročico, ki deluje kot nosilec zaradi vibracij itd.
Slika

Potem se je še zgornji nosilec motorja, ki pride nad desnim amortizerjem, predelal, saj ima AR145 fiksnega z majhno "glavo", AR164 se pa da navijat, a ima preveliko "glavo" in ni šlo skupaj. No to sva tudi razrezala in prešvasala...
Slika

Na vrsti so bile "predelave". Prvo, ko je še bil motor narazen, se je zbrusil vztrajnik, da bo sklopka bolj prijela, vendar na žalost nimam slike...
Povečal sem sesalne in izpušne kanale (gasket matching)
Slika

Ni CNC finiš, ampak glede na to da ni nič stalo, bo zame dovolj dobro...
Slika

Nato sem vzel turbino narazen in malo povečal, ter spoliral downpipe kolko je šlo (dosti nisem mogel, ker so "jamice" kar globoko in bi ostalo premalo mesa)
Slika

Slika

Gasket matching sem naredil tudi na vhodu ohišja turbine
Slika

Stara vs. nova dihtunga in za toliko se je povečala luknja
Slika

In povečana wastegate luknja (baje vse stock mitsubishijeve turbine tu pokajo - jbg ni še denarja za novo :))
Slika

Ostalo je kakšen mm obstrani, da se še lepo zapira
Slika

Izhod ohišja sem pa samo spoliral
Slika

Na uppipe adapterju je bila ista zgodba... gasket matching
Slika

Kompresorski del nisem preveč dregal, edino povečal sem izhod, da se ujemata luknji z kolenom, ki gre na IC
Slika

Slika

In pa sestavljena turbina
Slika

Slika

Ni se nehalo tam, potem sta prišla na vrsto spodaj sesalna kolektorja (gm vs. stock)
Slika

In pa vhod samega kolektorja se je spoliral
Slika

Slika

IC bo od frontere td 2.8 (vs. dva stock ICja)
Slika

Za konec pa še gm na izpušnima kolektorjema
Slika

Izhod pa malenkost povečan in spoliran
Slika

Pa še zadnji lonec (izpuh bo decat)
Slika

Vem da so slike ničkaj vredne, to ti je nokia :)

Anyhu...
Felne so šle gor, na srečo ni bilo potrebno širit blatnikov
Slika

Slika

Potem ta kup kablov potegnit v motorni prostor
Slika

Vendar sva pravi kup kablov že prej odstranila, saj se več ne rabijo :)
Slika

Ker ni motorna elektronika samo od enega avtomobila, sva morala releje in kable prevezati, da delujejo za obe elektroniki.
Slika

Motorna je od AR164, notranja + črpalka pa od AR145.
Slika

In ker ima AR164 starodavno ML4.1 elektroniko z dvema ecu-jema (injection, ignition), si brez tega nebi morala kaj začeti :)
Slika

Kablovje z večjega urejeno
Slika

Nato je spet šel motor not in na vrsti je bilo vizuelno dati čimveč na motor, da bova videla kak in kaj...
Slika

Prvo kar ni vredu, je ohišje termostata, saj pride preveč v notranji blatnik
Slika

Zato sva naredila "home-made" varianto, seveda sva rabila zdaj drugačen termostat, na koncu je bila najboljša varianta od R5 :)
Slika

Lajtunga za cilinder sklopke je bila od AR164 za 2cm prekratka, vendar na srečo je od AR145 malo daljša in celo pasala gor
Slika

In spet se je motor selil ven :)
Slika

No potem se je našel še en velik problem in sicer ekspanzijska posoda. Saj jo ima AR164 levo zgoraj pri požarni steni, v AR145 motornem prostoru pa ni niti približno prostora, zato sva iskala alternativo...
Slika

Na koncu sva vzela od mercedesa. Vendar ima mercedes odprt sistem, alfa pa zaprtega, tako da je bila potrebna predelava.
Slika

Iz posode se je vzelo ven neko stikalo (nevem zakaj se je rabilo) in se je iz plastike zdrejala piksa z luknjo na sredini, v luknji pa železo kot se uporablja za bremz lajtunge, da nebi slučajno plastika počila...
Slika

Ko je bil kuler not, se je motorček od ventilatorja naslanjal na wastegate, z original nosilcem za kuler in z nosilcem od AR145 (s katerim je kuler prišel malo višje). Tako da sta se zdrejali iz plastike še dve piksi višine 6,5cm, z gumicama spodaj in zgoraj, na katerih sedi sedaj kuler.
Slika

Ni še sfiksirano
Slika

saj morava narediti zgoraj še nosilec iz kulerja na vezno
Slika

Naredila se je tudi "home-made" toplotna zaščita za 1-2-3 izpušni kolektor
Slika

In pa požarna stena za motorjem, saj pride motor precej nazaj
Slika

Zatem so se pripravljale še nekatere stvari na montažo...
Sesalne cevi
Slika

Hladilnik vode
Slika

Hladilnik olja
Slika

Nabavile so se tekočine
Slika

Števca temperature olja in pritiska olja (cheap varianta ja:))
Slika

Zvrtani gvinti v karter za števec temperature olja
Slika

Original svečke golden lodge
Slika

Lergas ventil
Slika

In pa gibljiva cev izpuha
Slika

No kot da ta predelava ni dovolj, sva imela še ta problem...
Slika

In pa prešvasan nosilec
Slika

Med tem sem pa še notranje blatnike malo uredil
Slika

Nato je šel motor nazaj not (tokrat zadnjič :))
Slika

Pokrove ventilov sem malo polepšal
Slika

In pa pričetek sestavljanja motorja
Slika

Morala sva vzeti ven original gas zajlo in potegnila novo tako, da ima pri pedalu zaščitni čep kot AR145, na loputini strani je pa kot ima AR164
Slika

Cevi za vodo na malem kulerju sva (z mukami) tudi spravila gor
Slika

Volanske lajtunge prav tako, saj so od AR164 in so malo daljše od AR145
Slika

Cevi za hlajenje olja volanskega mehanizma so ostale od AR145, ampak so seveda krajše od AR164. Tako da bodo morale biti kar na nosilcu za kuler (tu še niso fiksne)
Slika

Doza in varovalke so bile tudi na mestu
Slika

Priklopljena forlauf in ritlauf
Slika

Priklopljene cevi kulerja
Slika

In turbine
Slika

Cinšpula in modul vžiga sta se premestila
Slika

Oljni kuler sva debatirala če ga dati gor ali ne, saj ni bilo prostora. Na koncu je našel mesto med nosilcema, lajtunge so pa bile glih za glih dovolj dolge :)
Slika

Slika

Potem se je pa še naredil nosilec za lmm in expanzijsko posodo
Slika

Slika

Slika

Pripravil sem na montažo pesta in cilindre
Slika

Ter klešče, končnika in zgloba
Slika

In pa zamenjana stara krožnika prednjih amortizerov z novima
Slika

Ker drugače ni šlo skupaj, saj sva se z amortizerami dolgo zajebavala, sta vzmet in zgornji krožnik od AR145, vse ostalo pa od AR164 in ker je vzmet večja kot jo ima AR164, sva jo morala malo odrezati. Zato so pa našvasane te varovalke z 120 stopinjami razmaka (odoka), da vzmet nemore nikakor z mesta...
Slika

Črpalka goriva nama je tudi pojedla kup živcev...
(AR164/AR145)
Slika

AR164 ima večjo črpalko, vendar je sito manjše.
Slika

Tudi plovec je drugače narejen in ker bo ta prasica pila benzin bolj kot nama je spila do sedaj živcev, je fajn znati količino benzina v rezervoarju :)
Slika

In ker bo rezervoar ostal od AR145, mora biti tudi isto sito. Tu je pa bil problem, kako to skup spasati, saj ima AR145 preslabo črpalko za ta motor (2,8bar na lergasu/3,2bar ko daš gas - AR164 pa ima 3,8bar na lergasu - 4,2bar ko daš gas).
Slika

Ampak sva na koncu nekako spasala skup večjo črpalko v sito (jbg - plastik fantastik drugače ni šlo:) )
Slika

Slika

Slika

Slika

No situacija je bila takšna pred vžigom...
Slika

IC je bil samo nastavljen gor, saj morava narediti še nosilce
Slika

Sestrica je prišla na pomoč
Slika

Seveda sva se veselila prehitro, saj je avto težko vžigal, ni imel lergasa, ko je pa ugasnil je pa pritisk v trenutku padel dol (če vse štima, pritisk ostane nekaj časa) in preden se ga je zalaufalo, sva morala črpalko "nafilati" da je avto sploh vžgal (vezana je bila direkt na 30, ne preko releja - toliko za probo)...
video1

Potem sva dala nazaj not črpalko od AR145. Toliko je bilo, da sva videla kako motor laufa, če je pritisk olja dober itd. Kmalu bo prišla walbro gsl392 in v zaporedni vezavi z original črpalko, upam da nebo problemov...
video2

Potem je končno prispela pošiljka iz UK...
8bar 305lph vs. original AR164
Slika

Tudi gume so se končno nabavile
Slika

Felne prebarvane
Slika

Drugače se pa počasi avto skup sestavlja. Največ zajebancije je z elektriko, saj je vse na knap...
Slika

Slika

No te dni sva naredila nosilec za IC (home-made varianta).
Slika

Zgoraj in obstrani gumica, da bo lepo absorbiralo tresljaje
Slika

Tudi havba je šla gor in prvič sva videla, kako visoko pride ekspanzijska posoda
Slika

Ravno toliko da se ne dotikata
Slika

Cevi za IC tudi končane. Original gumijasta cev, malo prirejena
Slika

Vmes pa cev za izpuh fi50, na koncu pa še kratka gumijasta cev za kompresorje...
Slika

Na desni strani isti princip
Slika

Levi nosilec za odbijač se je tudi prešvasal, čaka še na barvanje
Slika

No in še prednji del izpuha sva naredila (samo zapikano je, jutri bova zašvasala vse okrog). Koleno izpuha pa nevem zakaj je tak "potolčeno", že od samega začetka je takšno in me zelo moti, samo švasati novo koleno z takim kotom spet vzame dosti časa... Aja pa lambdo sva morala nazadnje premestiti v AR164, ko je bil direkt ob strani ven izpuh, zdaj bova pa morala v original luknjo nazaj vrtati...
Slika

Prostora med izpuhom in 1-2-3 up pipe je za las, a drugače negre. V tem je pa glih problem, saj je zdaj najnižja točka na avtu glih ta del na sliki in tak odoka bo zdaj nekje 10cm nad tlami, prej pa 14cm pri nosilcu za kuler (kriza...)
Slika

Izpuh bo brez kat in da nebo preglasen sva dala na sredino oglušen srednji lonec od golfa gti-ja
Slika

Pod "low-budget" sem na začetku mislil cca 500€, vendar je trenutno za projekt šlo že vseskupaj 2k€ (z nakupom obeh avtomobilov), a brez registracije. S tem da bo cifra še malenkost višja, saj
kmalu pride še nekaj malenkosti. Je pa vseeno dosti manj, kot bi pa npr. dal za podobno nevsakdanji avto.

V glavnem, od zdaj naprej bodo sveže slike, ko bo pač kaj za objaviti. Za zdaj morava narediti še izpuh do konca, ter to črpalko zmontirati. Potem bo pa šel avto ven iz delavnice, da se zaključi notranjost.
Plani v naslednjih mesecih so pa:
- urediti zunanjost, saj ima kar nekaj vojnih brazgotin ker je bila levo naprej (rahlo?) karambolirana
- na motorju še nekaj obveznih malenkosti
- ozvočenje iz prejšnjega avtomobila preselit v tega + nekaj dodatkov
- vse šibke točke izpiliti, da bo avto čimbolj varen in stabilen

Za enkrat je to, to. Do naslednjič,
LP!

PS: Nevem zakaj negre dajat gor slik z predogledom...
Zadnjič spremenil peruccy, dne So Okt 15, 2011 8:34 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
Uporabniški avatar
kleva
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1116
Pridružen: Pe Jul 10, 2009 8:11 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Izola

čestitam!!! zelo pohvalno:)
Uporabniški avatar
LaserJaMM
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 7497
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 1:12 am
Član Alfa Kluba: 0
Kontakt:

Kapo dol, thumbs up! =D> =D> =D> =D> =D> =D>
alfafil
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4576
Pridružen: Če Feb 05, 2004 2:16 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: maribor
Kontakt:

-norca,totalna norca =D> :ylsuper: :jump3: :eek:
-mislite to homologirat :?:
Uporabniški avatar
Unek
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1797
Pridružen: So Apr 18, 2009 10:26 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Trbovlje

si le prišel še na ta forum! :wink: lepo, da si sprejel moje vabilo, projekt je pa seveda - vreden vseh pohval! spremljam od A do Ž =D> =D>
Alfa je kot baba z visokim petam, za gonit pa za kazat. Za vse ostalo je neuporabna.
MrPetek
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 576
Pridružen: Pe Mar 20, 2009 8:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Gorišnica

Svaka vama čast =D> =D>

Kak bo pa ta avto šel skozi registracijo?


LP
alfa-164
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 185
Pridružen: To Maj 17, 2005 6:41 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Maribor

Vsaka čast =D>
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9780
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Kakšna štala!!
Zares pohvale vreden projekt! =D> =D> =D>
Dobro in čimprej zrihtajta...
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
marinaio
Alfist
Alfist
Prispevkov: 440
Pridružen: Sr Okt 31, 2007 12:45 am
Kraj: Koper

super projekt, pohvalno!!! =D> =D> =D>
Uporabniški avatar
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3687
Pridružen: Če Feb 25, 2010 5:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Žiri

MrPetek napisal/-a:Svaka vama čast =D> =D>

Kak bo pa ta avto šel skozi registracijo?


LP
Sigurno se kdo najde ki bo za €€€ registriru :)
Uporabniški avatar
_BiStRi_
Administrator
Administrator
Prispevkov: 5776
Pridružen: Ne Apr 17, 2005 12:36 pm

Še ena tema, ki jo bom z veseljem spremljal =D>
145 QV,33,145,147,159 TI
Uporabniški avatar
fiatista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1382
Pridružen: Po Nov 05, 2007 11:11 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Sorško polje

zakooooooooooooon =D> =D> =D> res svaka čast!! 8)
Trentatre 1.3S
DanijelSipek
Alfist
Alfist
Prispevkov: 415
Pridružen: Po Apr 27, 2009 12:46 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Trate

Kapo dol!
:eek: =D>
Slika
rogi
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 668
Pridružen: To Nov 30, 2004 4:04 pm

=D> dober projekt... bo pa šlo živcev
peruccy
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 527
Pridružen: Ne Maj 16, 2010 12:35 am
Vozilo: Skyline R33 GTS-T, Forester SF5 EJ205, Almera N15 GTi, P205 XUD9TE

Huh kak ste se hitro razpisali :) Ja hvala vsem, gre počasi počasi, če bi bilo več časa, bi že zdavnaj bil fertik projekt :)

Živcev je že šlo, preveč. Foter pravi, da ni €€€ na tem svetu, da bi še kdaj kaj takega naredil - ampak še neve da planiram podoben projekt v roku - 2-3 mesecev in bo "moral" sodelovati :D

Am, bo registriran, homoligirano bo pa tudi tisto kar se bo dalo (vsi pa vemo, da kaj takega v naši ku----- državi nemoreš homoligirat - tak da...).

LP!
Zaklenjeno
  • Informacija