Imam preveč časa in me malce zanima ali vozniki starejših Alfic, ki imajo motorje konstruirane za uporabo osvinčenega bencina, uporabljate kak dodatek bencinu, recimo Ventil aditiv?
Se pravi za Alfice, ki še nimajo katalizatorja.
Seveda, tefloni gredo v franže. Avto začne dimiti kot traktor in nikamor ne gre. Potem menjaš.El Barto napisal/-a:Imam preveč časa in me malce zanima ali vozniki starejših Alfic, ki imajo motorje konstruirane za uporabo osvinčenega bencina, uporabljate kak dodatek bencinu, recimo Ventil aditiv?
Se pravi za Alfice, ki še nimajo katalizatorja.
Hja...mehki ali trdi; v bistvu gre za sintrane kose. Pridobivajo se najprej s stiskanjem (v hidravlični ali mehanični stiskalnici), s čimer se pridobi določena gostota.El Barto napisal/-a:Vidim, da je bolj slab odziv.
Stvar je taka, da Alfini motorji od leta 64 naprej ne rabijo nobenih dodatkov za zaščito sedežev, saj so v 99,99 % v uporabi dovolj trdi materiali. Tistega 0,01 % pa baje pripade nekaterim GTA Junior, ki so imele zelo mehke sedeže.
Vir je pa AlfaBB in še malce drugega googlanja.
@Crazy Alfista
Na aluminij nebi šlo prav dolgo oz. bi praktično takoj šlo v franže.
V aluminiju imaš zaprešane te jeklene sedeže.
PS
Malce me je zanimalo, če alfisti kaj denarja proč mečejo za take stvari.
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov