TribesMan napisal/-a:Avto z DPFjem rabi EGR. Ker s tem kontrolira temperaturo izpušnih plinov. Brez tega boš imel velike probleme, dokler je na avtu DPF.
Na EGR zmontiraj tovarniško ploščico za "blindiranje" EGRja, tisto ne zapre EGRja, ampak izboljša mešanje zraka in izpušnih plinov in prepreči oljnih hlapom da bi prišli v sam EGR ventil. Rezultat je skoraj nič depozita saj v EGR ventilu, in čistejše delovanje motorja.
Teoretično bi lahko s čipanjem malo omejil delovanje EGRja, da bi spravil razmerje zrak gorivno med umirjeno vožnjo na ~30:1 (tovarniško je ~20:1). Samo nisem 200% da bi blo DPFju to full všeč...
Malo stara tema, ampak me zanima kakšna je to tovarniška ploščica za blindiranje EGR ventila? A mogoče z prevrtano luknjo? Kolki fi mora biti luknja?
TribesMan napisal/-a:Avto z DPFjem rabi EGR. Ker s tem kontrolira temperaturo izpušnih plinov. Brez tega boš imel velike probleme, dokler je na avtu DPF.
Na EGR zmontiraj tovarniško ploščico za "blindiranje" EGRja, tisto ne zapre EGRja, ampak izboljša mešanje zraka in izpušnih plinov in prepreči oljnih hlapom da bi prišli v sam EGR ventil. Rezultat je skoraj nič depozita saj v EGR ventilu, in čistejše delovanje motorja.
Teoretično bi lahko s čipanjem malo omejil delovanje EGRja, da bi spravil razmerje zrak gorivno med umirjeno vožnjo na ~30:1 (tovarniško je ~20:1). Samo nisem 200% da bi blo DPFju to full všeč...
Malo stara tema, ampak me zanima kakšna je to tovarniška ploščica za blindiranje EGR ventila? A mogoče z prevrtano luknjo? Kolki fi mora biti luknja?
In nima nobenega vpliva na delovanje DPFja, saj ne blokira pretoka izpušnih plinov, ampak samo poskrbi za boljše mešanje zraka z izpušnimi plini, ter za manj svinjarije v EGRju, kar podaljša življensko dobo.
Zakaj je že to dobro blindirat? Tudi jaz moram zamenjat EGR, ker mi sveti lučka zaradi njega, pa me zanima, če se ga izplača blindirat.
Mi je pa čudno, ker avto gre čist normalno. Mehanik ga je očistil in rekel, da se bunkica al kaj je že tisto notri ni premikala, pobrisal napako ampak drug dan mi je spet posvetila lučka.
Sem odprl kar novo temo (prejšnja: olje v okolici jermena). Stvar je takale, dobil sem avto iz servisa, kjer mi je mehanika zamenjal jermenico in jermen mikrojermena. Po prevoženih cca 20 km, je avto nenadoma začel postopoma izgubljat na moči, zato sem ga nazaj odpeljal k mehaniku. Ko sem ga pripeljal in ugasnil, se avto le redko še prižge, v glavnem vergla. Med vožnjo nisem opazil nikakršnih nenavadnih zvokov, kazalec turbine je kazal normalno delovanje, mašina sem tudi imel na kakih 2000 obratih v 3. prestavi, a sem vozil zgolj 40 km/h, v glavnem občutno premalo. Iz prve brzine je le s težavo pospešil. Prav tako se mi ni nikakršna opozorilna lučka prižgala. Se je komu kaj podobnega kdaj prietilo? V glavnem katastrofa, že druga okvara v dveh dneh lahko rečem, glede na to da sem imel avto en teden na popravilu.
nočem 100 % trditi, ampak oče je imel istil problem na fiat stilotu, avto je šel čezdalje slabše, in to se je vseskozi stopnjevalo, in kasneje se mu je pa le lučka prižgala za motor in je bil luftmeser zanič, smo menjali in zdaj avto leti ko šus možno da se tebi isto dogaja..ali pa kak egr
Za začetek lahko izklopiš merilec pretoka zraka in probaš če je kaj drugače. Druga opcija je EGR ventil, ki ga lahko probaš blindirat. Če je kaj od tega. To je simpl za naredit, 10 minut dela...