Epilog: motor izven faze. Ko mi je odtrgalo kos jermenice, je en del priletel pod zobati jermen in je za dva zobnika preskočil. Mehanik mi je nazaj ga dal v fazo in zdej dela tako kot mora:) Kr velik strošek za prvi teden od kar sem lastnik avta. Menjava jermenice in jermena 135€ in zdej še postavitev motorja v fazo 75€. 210€ iz starta Zdej pa res upam da bo mir za en cajt
Zdravo.
Danes sem opravil velik servis mašine (2.4 jtdm, 210km, 2008 letnik), kjer je bilo menjano vse, kar se pri takem servisu menja. Zamenjane tudi sprednje zavorne ploščice.
Mašina zelo lepo teče, vendar pa do 2000rpm ne vleče več tako poskočno, kot je vlekla prej, ko je dejansko že pri 1500 rpm veselo poskočila.
Sedaj do 2000 ni več tako živa - sem grdo izsilil nekoga danes v križišču na poti nazaj, ker avto ni skočil kot pričakovano.
Mehanik med servisiranjem ni opazil nič posebenega. Se je pa med servisom ščistil EGR ventil (ki je mimogrede bil že blindiran s posebno kovino - baje je ta kovina original kos). EGR je torej bil ščiščen, prav tako tudi nek senzor za zrak (če sem si prav zapomnil), ki je bil tudi zelo umazan.
Torej, ali mi lahko nekdo pove zakaj zdaj taka razlika v prožnosti motorja?
Kot sem že rekel, motor lepo teče, tudi pije precej manj (verjetno tudi zato, ker sem dal 225/50/17 gume gor - prej so bile 235/18/45).
Ok, a je možno tole - pač moje laično razmišljanje - da je bil senzor prej tok zapacan (ker je res bil), da je računalniku javljal nizke vrednosti in da je računalnik temu prilagodil delovanje motorja? Sedaj pa, ko je senzor čist, se je pa računalniku malo skeglalo, ker ne pričakuje teh vrednosti? Je to možno, al govorim neumnosti?
Drugače pa je bil ta senzor čiščen z nekim Motul čistilom.
TribesMan - kako lahko sam diagonistiricam zadevo doma, če sploh lahko?
A ima tisti tvoj poseg slučajno kaj vpliva na to zadevo? Ker takrat, ko sva nastavljala motor je bil senzor zelo verjetno precej zapacan že...?
Spet govorim na pamet.
Sklepam, da ste ga čistili z sprejem za zavore ali s carbcleanerjem - oboje takoj uniči LMM, ker je preveč agresivno. Za LMM se uporablja namensko čistilo, ki ni tako močno agresivno kot zgoraj omenjena produkta za čiščenje zapečenega olja in zapečenega zavornega prahu.
moje mnenje kolikor sem senzor pretoka zraka maf (lmm) razdiral je da ga je praktično nemogoče uničiti lahko pa ga pri čiščenju umažeš s kakim wd40.zrak namreč preko kanala teče mimo ene keramične ploščice z naparjeno kovino(mislim da sta dve tračni povezavi gor).jaz tudi dvomim da je mehanik čistil maf in da je bil ta vidno umazan,razen če bi slučajno imel okvarjeno loputo na sesalni kolektor in bi ti zrak odbijalo nazaj mimo turbine v zračni filter.mislim da ti je mehanik čistil map oz senzor tlaka-temperature v sesalnem kolektorju,ki je bolj dovzeten za to da nabira saje(načeloma po blindiranju egr-a se te le ne bi smele več).ta senzor je tlačni in temperaturni.senzor tlaka v mapu je zalit v gumi gel ta pa se po mojem mnenju sčasoma utrudi in prične vplivati na točnost meritve tlaka.meni računalnik ni javljal nobene napake tudi grafi na fes-u(multiecuscan-u) so bili lepo zvezni razen štenge ravno tam nekje pod 2000 obrati.na tem sem skoraj diplomiral in menjal vakumske cevi,ventil vnt,maf,tlačno cev turbine.na koncu kupim aftermarket map in avto je vlekel enakomerno slabo v vseh obratih ni bilo pa več štenge,na koncu mi je senzor na ac odprlo(begaj od aftermarket robe) in sem preko spleta z nemčije kupil original bosch.ko sem se igral med starim in novim pa razlika kot dan in noč.ne trdim da zamenjaj senzor,če pa ga imaš možnost dobiti kje na posodo pa le preveri če se pri čiščenju s kakim zrakom pod pritiskom ni poškodoval in sedaj kaže malo po svoje.