Težave z zagonom motorja / Ne vžge - 2.4 JTDm

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
GT_turbo
Alfist
Alfist
Prispevkov: 322
Pridružen: Sr Jun 23, 2010 10:54 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj

:loljeah: :loljeah: :loljeah: :rofl: :rofl:
pa kje jih eni pobirate :mrgreen:
Foggy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9326
Pridružen: Sr Okt 01, 2003 11:51 pm
Kraj: Ljubljana

Trg je že naredil svoje 1.9jtdm bolje drži ceno in se veliko lažje proda kot 2.4jtdm. Po vsem prebranem, kar so dogaja z 2.4jtdm ni nič čudnega, je kot kaže nekako tako problematičen motor, kot 2.5 TDI pri VAGu.

Škoda, da si takole uničujejo sloves vzdržljivega in neproblematičnega motorja, katerega so pridelali z JTD motorji do 129kW v 147/156/166/GT...
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Pa jaz bi rekel takole: če si nekdo kupi 2.4 JTD-ja za vozit se po mestu in max 3 km do službe, potem očitno z njim nekaj ni vredu, kajti takšni motorji so namenjeni drugačnemu načinu vožnje in predvsem dolge relacije.

Ne pravim, da je štopanje PF filtra OK, samo so pa znani vzroki...
slehernik
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1116
Pridružen: So Feb 13, 2010 10:46 am

Aha, 1.9 je pa ok za 3 km? Bencinarjev je pa toliko, da se spotakneš vsaka dva metra na enega. Če prevedem tole, če si nekdo kupi rabljeno Alfo 159 za vozit po mestu, z njim očitno nekaj ni v redu ;)
Uporabniški avatar
Creed
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4301
Pridružen: To Feb 01, 2005 2:22 pm

Moja logika je pa ravno obratno. Ni problem v ljudjeh, ocitno z avtom ni nekaj v redu.

Ja kot je foggy napisal, res skoda da se pojavljajo problemi s temi 2.4 motorji (ker so po karakteristikah super za 159ko), in upam, da 1.8tbi-ji ne bodo problematicni.

LP
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Aha, 1.9 je pa ok za 3 km?
Ne. Dizelaš za kratke relacije noben ni primeren. Je pa res, da bencinske izbire praktično ni.
ocitno z avtom ni nekaj v redu
Ja, ni vredu to, da se sistem ne segreje dovolj, da bi se PF spraznil in se napolni. Saj zato je tam; da se polni, ko je hladen in prazni, ko je vroč. Ampak če ne doseže dol. temp za praznenje, se ne sprazni in problemi so tu.
Foggy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9326
Pridružen: Sr Okt 01, 2003 11:51 pm
Kraj: Ljubljana

Zanimivo je ravno to, da ima 159 napram konkurenci največ problemov z DPF filtrom. In kot lastnik in voznik avtomobila se ravno ne mislim prilagajati vozilu in razmišljati ali je prav če se zapeljem v trgovino ali je bolje, da neredim krog okoli Ljubljane, predenj grem v bližnjo trgovino. Potem razmišljanje o tem kdaj vžgati, so vsi procesi končani, poslušanje vsakega šuma, če se je res končal check up, itd.....menda ja ne bom suženj avtomobilu.
Avtomobil imam zato, da mi olajša vsakodnevno življenje in ne zato, da mi ga otežuje #-o

159 je prekleto lep avtomobil in pelje se prav tako, sam kaj ko jo j*** volanska letev, DPF, težave z vžiganjem, cukanje, itd....

Kako pa npr. Renaultu, Citroenu, AUDIju in ostalim uspe, da nimajo takšnih problemov z DPFjem. Določeni problemi se seveda pojavijo, vendar ne v takšnem obsegu in zaradi takšnih pogojev delovanja.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Ja, se strinjam.
slehernik
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1116
Pridružen: So Feb 13, 2010 10:46 am

Pozabil si še na temperaturo in vožnjo recimo do 3000 dokler se ne segreje in pazit na turbino (recimo do 0,8 ) isto dokler se ne segreje pa ne takoj ugasnt, ko si ga teral pa... :mrgreen:

Mah saj to imajo vsi avti - ampak iz lastnih izkušenj - šele pri Alfi se človek začne prilagajat avtomobilu namesto obratno. Povsod drugje je bilo vžgeš in pelješ, avto je za vozit :D
q4
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 17
Pridružen: Ne Apr 04, 2010 8:53 am

slehernik napisal/-a:Aha, 1.9 je pa ok za 3 km? Bencinarjev je pa toliko, da se spotakneš vsaka dva metra na enega. Če prevedem tole, če si nekdo kupi rabljeno Alfo 159 za vozit po mestu, z njim očitno nekaj ni v redu ;)
Kupiš Alfo 159 in potem menjaš službo na bolj oddaljeni lokaciji in otroka vpišeš v šolo, ki je malo dalj stran. Kje je tukaj problem? Druga lažja pot je da greš vedno en krog po obvoznici in potem v službo.

Hecno res, da debata vedno pride na napake ob nakupu neprimernega vozila, poreklu vozila, kratke relacije itd. Doma imamo še enega dizla, ki je iz Francije in dela na istih relacijah kot metek že 200k km brez da bi kaj vedel o senzorjih, lučki motorja, injektorjih in podobnih nočnih morah lastnikov 159 2,4. A lahko že enkrat presežete te debate in pogledate resnici v oči da pač motor ni ne vem kako zanesljiv.

A ste se že kdaj srečali z grozo ko gre Alfa 159 v limp mode 1000km od doma?
Alfa sport
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1313
Pridružen: Ne Jul 23, 2006 11:55 am

Reinkarnacija alfasud-a.
Zanimivo bo stanje na trgu, ko rabljene ne bodo vredne počenega groša, kar se v bistvu že pozna.
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Večji problem kot težave z motorjem jaz vidim v odpravljanju le te.

Kaj počnejo vodilni, ko vejo, da očitno kar nekaj 2.4 JTDm pestijo podobni simptomi oz. problemi. Tu bi tovarna mogla biti prva v vrsti, da težavo sanira!


Mene niti malo ne bi motilo če bi imel nek problem, in bi me poklicali iz servisa ter rekli - iz tovarne smo dobili poziv, da je to pa to treba zrihtat, oglasite se lahko na ta in ta datum ob tej in tej uri...

In jaz bi si rekel, o kako lepo da tovarna in servis poskrbita za lastnike svojih produktov. Seveda v primeru, da bi zadevo zrihtali in se ne bi več ponavljala.

Tako bi bil z znamko še bolj zadovljen kot če nič ne bi bilo narobe, ker bi mi zaradi zaradi primernega odnosa še bolj prirasla k srcu.


A tu je ravno obratno, ti se moraš zajebavat s servisi, pa ne vem še čim vsem, pa gnjavit, pa se drkat, in na koncu problema sploh ne odpravinjo.

Še vedno sem pa mnenja, da je nespametno kupovati dizle, sploh z DPF-jem, da se fijakate 3 km v službo in nazaj. A res je tudi da pri 159-ki kaj drugega niti ne preostane.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Firma z letno izgubo 200 mio€ bo težko delala vpoklice na svoj račun, sploh pa če ni avtonomna.
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Ni treba vpoklice delat. Samo naj se spravijo zraven , identificiraj problem in naredijo trajno rešitev. Potem pa to sporočit servisom! Saj na koncu sam plačaš popravilo.

Važno bi mi bilo, da problem odpravijo oz. da so pokazali, da jim ni vseeno in so se spravili zraven ter našli napako, ne pa da jih boli tam doli.


Izguba kapitala bo na dolgi rok samo še večja če ne bodo poskrbeli za svoje stranke. Tako, da mi je tak izgovor brez vezen.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
mitoma
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1142
Pridružen: Pe Jul 23, 2010 11:26 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj

Dobil nazaj svojo 159-ko in problem je očitno rešen! [-o< =D> ! Pravijo,da tudi njim zjutraj ni hotel vžgati(končno ne da je tam vedno delal kot da ni nič narobe) in so takoj posumili,da je egr ostal zaštekan(prvič so ga samo spucali),ko so malo udarili po njem je baje takoj vžgal! Tako,da so ga sedaj zamenjali z novim in avto dela kot urca,tudi vleče sedaj precej lepše! :D Tako,da danes že cel dan vžiga mrzel in topel brez kakršnega koli problema,zdi se mi tudi da sedaj mrzel vžge skoraj tako hitro kot topel,kar prej vsekakor ni! Upam,da so sedaj težave mimo,čeprav je bila to prva odkar imam avto! Bugisan omenil sem jim tudi tvoj problem kje vse si že imel avto in kaj vse so že počeli z nim pa napake niso odpravili,pa so me kar malo čudno gledali,ker pravijo,da so do sedaj rešili še vsako težavo,res pa se lahko zgodi,da včasih ne takoj,vendar zadevi ponavadi pridejo do dna! :doubt:
Odgovori
  • Informacija