ozanima me če je kdo opravljal diagnostiko na 159 jtdm z elm 327. Jaz dobim verzijo 1.4a, pa me zanimo če bo to delalo. Katera je sploh zadnja prava verzija elma?
Je pa letnik 2005 in 150 ps
danes sem priklopil z fiatecuscan 3.2 pa zadeva laufa. Ugotovil sem da so tudi na moji zbijali kilometre. No v to sem tako bil prepričan že prej.. Sem pa dobil zraven kabla nekaj programov in pa tudi fiatecuscan 2.6 registrirano verzijo. Pa me zanima če je kaka bistvena razlika med 2.6 in 3.2?
3.2 ima razne bug-fixe in tudi precej novih funkcij, vendar če nimaš registrirane verzije si zelo omejen s funkcionalnostjo... lahko počneš gledaš samo osnovne module. Ne moreš pa izvajat nobenih "resetov" ali nastavitev...
sem probal z obema verzijama. tako je kot si napisal. ampak pri 2,6 registrirani verziji ne morem narediti reset sevisa. napiše mi da ne gre. je pa fajn da nisi omejen na funkcije. ampak jaz sem kupil ta kabel z namenom da bom lahko sam resetiral servisni interval, po narejenem servisu v svoji garaži. za drugo ga sploh ne potrebujem.
pa kabel sem dobil 1,4b. obstajajo na ebayu tudi že 1.5a vprašanje pa kaj je noter
grem poskusit pa javim.
mi je pa nekaj čudno. meni se je po cca 28.000 km pojavil znak za servis. 150 km po tem ko sem zamenjal olje. a nima alfa 159 jtdm na 30.000 km servis?
POPRAVLJENO
uredil. HVALA.
Resetiral servisni interval( sicer je javilo napako da je spodletelo, ampak je vseeno nardilo) in v motornem računalniku označil da je bilo zamenjano olje v ekrančku z dpf (tukaj pa je javilo ok).
ni pa mi jasno kako mi lahko kaže kilometra odometra v motornem računalniku 20.642 km, saj sem jaz osebno naredil z avtom 35.000 km.
na servisu je bil pri 152.xxx km in zamenjan egr pri 172.xxx km tako da ta cifra 20.642 mi ne gre skupaj z ničemer
To glede prevrtenih kilometrov v FES sploh ni nujno res. Sam sem imel pač en servis pri uradnem serviserju kjer so me dali na tester ki je izpisal skoraj čisto točne kilometre odometra kot so bile na števcu (odstopanje je cca. 300km pri 160000km). Za to imam dokaz izpisek diagnostičnega testa in pa račun, ki sem ga plačal ko sem navedel kilometre iz prikazovalnika. FES pa javi okoli 12000 prevoženih kilometrov. Torej ali FES ne zna prebrati ali pa lahko odometer resetirajo na uradnem servisu.
sem zadnji čas spremljal, kar pogosto avte v tujini in bil enkrat v Berlinu in enkrat v Munchenu, kjer sem kupil 3 leta starega mondea. V tujini so avti z malo kilometri ravno tako dragi kot pri nas in te avti se ne uvažajo. Avti z 200.000 km in več pa so poceni in na oko ne zgledajo nič kaj dosti slabše in te avte mi pol kupimo ko jih naši majstri skorigirajo na 120.000 km do 140.000. Sploh ne kupim več avta v slo, razen če nisem 100 % prepričan v njegovo poreklo in za dobro ceno.
Ma jest vam povem, da če se številke ne ujemajo, potem je avto prevrten. Sam sem pretestiral že preko 50 avtomobilov. In pri tistih kjer je potrjeno prvi lastnik oziroma znana zgodovina se kilometrina vedno ujema. Pri uvoženih, ali kakorkoli drugače prodanih avtih z neznano zgodovino, pa so številke v 90% različne.
So pa tudi pri uvoženih avtih določene izjeme sam so hudičevo redke...