Imam 156 CW l 2004 150ks 16V motor
Prej se mi je močno kadila ter pri okoli 1800 obratov tudi potrzala. Sem jo peljel k mehaniku. Očistil je ERG in sedaj ončutno manj kadi. Kadi pa še vedno (preveč). Sploh pri pospeševanju z nizkih obratov. Govorim o počasnem pospeševanju ne gas do daska. Priklop na računalnik ne pokaže napak.
Moti me to, ko avto malo obremenim (vožnja po klancu) nekje pri 1600-1800obratov avto potrza. Tudi čudne glasove je slišati, kot da nekaj piha, ampak nobena cev ni strgana...
Ima kdo idejo, kaj bi lahko bilo?
Lahko da ti kak injektor malce preveč pušča na povratni vod in potem v nizkih obratih visokotlačna črpalka ne more zagotavljat dovolj pritiska goriva in avto trza...
Odklop lmm in se kak dan vozi z odklopljenim lmm jem, meni je isto "trzalo" sliši se pa kot da bi turbina malo pokihala. Krivec je bil lmm, sem ga ščistil z nekim sprejem in od takrat je mir, že več kot leto
coolbits napisal/-a:Nov? Čez nekaj časa pa spet novega?
Ga izključiš v računalniku in blindiraš pa je konec problemov...
Ko ste že pr egr-u,mene samo zanima, ali je dobro pred zaprtjem egr-a, ga tud spucat dobro,ali nima vpliva? Jaz sem svoje zaprl,ampak ga nisem nič pucal.
Nima vpliva... če ga blindiraš ne gre nič več skozi.
Ostane pa samo še vprašanje, koliko je vse skupaj zapackalo cel sesalni kolektor pred blindiranjem...
No če je pa samo programsko zaprt je pa dobro tudi blindirat, ker drugač lahko še vedno kaj prepušča... sploh če ni očiščen.
A bi se dalo en mini čip tuning naredit? Da zapreš EGR in zaobideš lmm. Sej če izklopiš avto dela po računalniški mapi namesto da meri preko lmm ja a ne?
Ne, lmm se uporablja tudi za omejitev količine goriva, tako da je razmerje gorivo/zrak vedno omejeno (smoke limiter).
EGR se zapre tudi brez izklopa tega...
Mogoče misliš, da bi motor delal glede na MAP senzor namesto lmm?
Mislil sem da se pač da določit parametre glede na pozicijo padala za plin in obrate. Saj ko odklopiš lmm avto dela po parametrih ki jih bere iz računalnika, ali pač
Ja že samo ni tako enostavno
To kar ti praviš je "drivers wish" mapa... z njo določaš željeno količino goriva glede na obrate in pozicijo pedala, to je popolnoma neodvisno od LMM... on samo meri količino zraka, v smoke limiter mapi pa je glede na to količino omejitev goriva.
Pol je pa še cel kup map, ki določajo parametre in limiterjev, ki to omejujejo glede na senzorje...