Trzanje ter kajenje avta

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
SSkocir
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 53
Pridružen: Po Feb 22, 2010 6:41 pm

Imam 156 CW l 2004 150ks 16V motor
Prej se mi je močno kadila ter pri okoli 1800 obratov tudi potrzala. Sem jo peljel k mehaniku. Očistil je ERG in sedaj ončutno manj kadi. Kadi pa še vedno (preveč). Sploh pri pospeševanju z nizkih obratov. Govorim o počasnem pospeševanju ne gas do daska. Priklop na računalnik ne pokaže napak.
Moti me to, ko avto malo obremenim (vožnja po klancu) nekje pri 1600-1800obratov avto potrza. Tudi čudne glasove je slišati, kot da nekaj piha, ampak nobena cev ni strgana...
Ima kdo idejo, kaj bi lahko bilo?
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Trzanje pomeni neke težave na dovodu goriva.

Lahko da ti kak injektor malce preveč pušča na povratni vod in potem v nizkih obratih visokotlačna črpalka ne more zagotavljat dovolj pritiska goriva in avto trza...
Uporabniški avatar
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 22, 2010 9:53 am
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
Kraj: Sežana

Črpalka bi imela bolj probleme na visokih obratih, če pa injektor preveč spušča na povrat pa tud probleme pri vžigu.

Moral bi zmerit pritisk turbine in količino zraka med vožnjo... se pravi priklop na računalnik.
alfa156romeo156
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 117
Pridružen: Če Okt 20, 2011 7:26 am

pri meni je trzalo v klanc, pa se je izkazalo, da je turbina bila čisto na koncu...:D
Uporabniški avatar
mihecmiha
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1258
Pridružen: Sr Mar 19, 2008 2:24 pm

Odklop lmm in se kak dan vozi z odklopljenim lmm jem, meni je isto "trzalo" sliši se pa kot da bi turbina malo pokihala. Krivec je bil lmm, sem ga ščistil z nekim sprejem in od takrat je mir, že več kot leto
SSkocir
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 53
Pridružen: Po Feb 22, 2010 6:41 pm

Hvala. Bom to napravil čez vikend, če bo vreme omogočilo
SSkocir
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 53
Pridružen: Po Feb 22, 2010 6:41 pm

Aja pri roki imam za čiščenje aceton, alkohol ter etanol ter čistilni sprej za zavorne diske (huda stvar za čiščenje ERG ventila) Kaj priporočate?
Uporabniški avatar
Alfaspider
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2664
Pridružen: Po Okt 13, 2003 8:36 am
Član Alfa Kluba: 0

Nov EGR z dvoletno garancijo :D
You need two Ferraris powersliding around the bentley, that is also powersliding
Uporabniški avatar
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 22, 2010 9:53 am
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
Kraj: Sežana

Nov? Čez nekaj časa pa spet novega? :D

Ga izključiš v računalniku in blindiraš pa je konec problemov...
alfa111
Alfist
Alfist
Prispevkov: 283
Pridružen: To Apr 13, 2010 11:23 pm
Vozilo: ex 156 2.0 selespeed
156 SW 1.9jtd
156 1.9 jtd

coolbits napisal/-a:Nov? Čez nekaj časa pa spet novega? :D

Ga izključiš v računalniku in blindiraš pa je konec problemov...
Ko ste že pr egr-u,mene samo zanima, ali je dobro pred zaprtjem egr-a, ga tud spucat dobro,ali nima vpliva? Jaz sem svoje zaprl,ampak ga nisem nič pucal.
Uporabniški avatar
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 22, 2010 9:53 am
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
Kraj: Sežana

Nima vpliva... če ga blindiraš ne gre nič več skozi.
Ostane pa samo še vprašanje, koliko je vse skupaj zapackalo cel sesalni kolektor pred blindiranjem...
No če je pa samo programsko zaprt je pa dobro tudi blindirat, ker drugač lahko še vedno kaj prepušča... sploh če ni očiščen.
Uporabniški avatar
mihecmiha
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1258
Pridružen: Sr Mar 19, 2008 2:24 pm

A bi se dalo en mini čip tuning naredit? Da zapreš EGR in zaobideš lmm. Sej če izklopiš avto dela po računalniški mapi namesto da meri preko lmm ja a ne?
Uporabniški avatar
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 22, 2010 9:53 am
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
Kraj: Sežana

Ne, lmm se uporablja tudi za omejitev količine goriva, tako da je razmerje gorivo/zrak vedno omejeno (smoke limiter).
EGR se zapre tudi brez izklopa tega...

Mogoče misliš, da bi motor delal glede na MAP senzor namesto lmm?
Uporabniški avatar
mihecmiha
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1258
Pridružen: Sr Mar 19, 2008 2:24 pm

Mislil sem da se pač da določit parametre glede na pozicijo padala za plin in obrate. Saj ko odklopiš lmm avto dela po parametrih ki jih bere iz računalnika, ali pač #-o
Uporabniški avatar
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 22, 2010 9:53 am
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
Kraj: Sežana

Ja že samo ni tako enostavno :)
To kar ti praviš je "drivers wish" mapa... z njo določaš željeno količino goriva glede na obrate in pozicijo pedala, to je popolnoma neodvisno od LMM... on samo meri količino zraka, v smoke limiter mapi pa je glede na to količino omejitev goriva.
Pol je pa še cel kup map, ki določajo parametre in limiterjev, ki to omejujejo glede na senzorje...
Odgovori
  • Informacija