Akumulator

Tehnične teme o modelih 145, 146, 155 in GTV/Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Prostora je več kot ogromno, luknja je za 75Ah. Pazi edini, da bo na pravi strani + in -.
Foggy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9326
Pridružen: Sr Okt 01, 2003 11:51 pm
Kraj: Ljubljana

Ne vidim nobebega razloga, da bi dajal večji in močnejši akumulator od originalnega, razen če ima avtomobil kakšen dodatni velik porabik energije, katerji je v uporabi pri ugasnjenem avtomobilu.

Poleg tega je ponavadi pri vgradnji večjega predelovati prostor, odstraniti zaščito, oddušek, itd, kar pa seveda ni najbolj priporočljivo.
bvogri
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 819
Pridružen: Po Jun 29, 2009 6:40 pm

Glede akumulatorja je priporočljivo da je njegova kapaciteta nižja od kapacitete alternatorja

Zdj pa ne vem kakšn alternator ma in kako velika je luknja :D
Zadnjič spremenil bvogri, dne Pe Okt 19, 2012 1:00 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Luknja v GTV-ju je za 75Ah.
Uporabniški avatar
SHadowX
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2587
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 2:26 am
Član Alfa Kluba: 1

Foggy napisal/-a:Ne vidim nobebega razloga, da bi dajal večji in močnejši akumulator od originalnega, razen če ima avtomobil kakšen dodatni velik porabik energije, katerji je v uporabi pri ugasnjenem avtomobilu.

Poleg tega je ponavadi pri vgradnji večjega predelovati prostor, odstraniti zaščito, oddušek, itd, kar pa seveda ni najbolj priporočljivo.
Smiselno je kupiti najmočnejši akumulator, ki brez predelav še fizično paše v avto. Če pustimo pri miru večji zagonski tok in s tem povezan hitrejši zagon motorja, predvsem v mrzlih dneh, je tukaj še kasnejša izrabljenost.

Ker akumulatorji ne crknejo kot žarnice ampak se njihove lastnosti slabšajo s časom in uporabo to pomeni, da recimo 55Ah v določenem avtu zdrži 3 leta 75Ah pa recimo 5 let. Razlika v ceni pa je manjša, kot je cena novega manjšega.
bvogri napisal/-a:Glede akumulatorja je priporočljivo da je njegova kapaciteta nižja od kapacitete alternatorja (da ti ne vleče toka kontra ob povečanem odvzemu)...
Kapaciteta alternatorja?? A mi lahko tole teorijo bolj natančno razložiš?
Emperor of The Dark Realm
bvogri
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 819
Pridružen: Po Jun 29, 2009 6:40 pm

Pač če ima alternator razpoložljivo moč 75 Ah naprimer naj ne bi v avto priklopil 100Ah akumulatorja .... simpl.
Je pa res da je majhna možnost da bo kaj narobe tudi v primeru da ga :wink:
Uporabniški avatar
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3687
Pridružen: Če Feb 25, 2010 5:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Žiri

ni neke panike pri prevelikem akumulatorju...
Mam v R5 1.1 100ah akumulator, že dobu v avtu :D
(╯°□°)╯︵ ┻━┻.
Josephe
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1164
Pridružen: Ne Jan 18, 2004 10:18 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Akumolator ubijajo zagoni zaradi velikih tokov pri zagonu.
Načeloma velja pravilo večja kapacitita = večji zagonski tok, kar pomeni manj "ubijanja" za akumolator.

Nenapisano pravilo pravi: izmeri velikost podstavka za akumolator in kupi največjega ki paše not.

LP
Uporabniški avatar
SHadowX
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2587
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 2:26 am
Član Alfa Kluba: 1

bvogri napisal/-a:Pač če ima alternator razpoložljivo moč 75 Ah naprimer naj ne bi v avto priklopil 100Ah akumulatorja .... simpl.
Je pa res da je majhna možnost da bo kaj narobe tudi v primeru da ga :wink:
Za začetek te malo zafrkavajo enote. Alternatorji imajo definiran maksimalni polnilni tok, katerega označujemo z enoto Amper (A), akumulatorji pa kapaciteto katero označujemo z Amper uro (Ah).

Prvi podatek pove kolikšen je največji tok, ki lahko še teče skozi alternator preden se le ta skuri.

Drugi podatek pa pove koliko časa lahko skozi akumulator teče določen tok. V primeru 75 Ah akumulatorja lahko napajamo porabnik skozi katerega teče tok 1A celih 75 ur.

Akumulator se torej nikoli ne polni s 75 A ali več in zato ni nikakor nevaren za alternator niti v sanjah vaških mehanikov, vračev, izganjalcev hudiča in ostalih prepametnih šalabajzerjev.
Emperor of The Dark Realm
bvogri
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 819
Pridružen: Po Jun 29, 2009 6:40 pm

Uf priznam tole je pač šlo iz ust štromarja pred leti ko sem obnavljal zaganjač... Niti enot nisem gledal :? Pač ja nisem štromar ampak priporočil mi je v tem stilu in naj ne prilkaplam dosti večjega akumulatoja od predpisanega oz. tako naj bodo vrednosti Ah akumulatorja nižje od definiranega toka na alternatroju??? oz. naj se vrajuje max 15% vreč od predpisanega.

Zakaj potem to nimam pojma. Verjetno zato ker večji akumulator bolj obremeni alternator (če je izpraznjen) oz. tudi bolj obremenjuje napeljavo???... ne vem....
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

pa sj akumulator ne vlece 100 amperov ko se fila

lahko gor prklops tut 200Ah akumulator, ni to problem

problem je pri porabnikih, ki potegnejo tudi 200amp tola(zaganjac ob zagonu)

zato vecji akumualator, daljsa doba le tega, in pa seveda zimsko uziganje avtomobila olajsano, ker s 50 Ah pozimi bos bolj slabo uzgal, pa ceprav je bencinski motor
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Uporabniški avatar
SHadowX
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2587
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 2:26 am
Član Alfa Kluba: 1

bvogri napisal/-a:Uf priznam tole je pač šlo iz ust štromarja pred leti ko sem obnavljal zaganjač... Niti enot nisem gledal :? Pač ja nisem štromar ampak priporočil mi je v tem stilu in naj ne prilkaplam dosti večjega akumulatoja od predpisanega oz. tako naj bodo vrednosti Ah akumulatorja nižje od definiranega toka na alternatroju??? oz. naj se vrajuje max 15% vreč od predpisanega.

Zakaj potem to nimam pojma. Verjetno zato ker večji akumulator bolj obremeni alternator (če je izpraznjen) oz. tudi bolj obremenjuje napeljavo???... ne vem....
Saj to je problem, človek spozna veliko "majstrov", ki v želji da bi dokazali svojo kvalificiranost ljudem klatijo takšne in še hujše neumnosti ter s tem poskrbijo za urbane legende.

Večji kot je akumulator, manj se poznajo nihanja napetosti pri zagonu velikih porabnikov, s tem pa v bistvu poskrbi, da je alternator bolj enakomerno obremenjen.

V vsakem primeru, je največja slabost akumulatorja z večjo kapaciteto kot predpisano le večja masa vozila za tisti kilogram ali dva in večji začetni strošek(ki pa se več kot povrne na dolgi rok).
Emperor of The Dark Realm
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Evo še slikovni dokaz iz servisne:

Slika

Da ne bom spet obtožen za overkill :wink:
Uporabniški avatar
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3687
Pridružen: Če Feb 25, 2010 5:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Žiri

Ja kupte kar vam paše, glede daljše življenske dobe... kdo ma pa še tak avto po 5 let pri bajti v teh cajtih :lol:
(╯°□°)╯︵ ┻━┻.
Uporabniški avatar
SHadowX
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2587
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 2:26 am
Član Alfa Kluba: 1

kosir1234 napisal/-a:Ja kupte kar vam paše, glede daljše življenske dobe... kdo ma pa še tak avto po 5 let pri bajti v teh cajtih :lol:
Kako točno je sporočilo tvojega posta?
Emperor of The Dark Realm
Odgovori
  • Informacija