Cevka za servo volan - AR 159

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Johnnie
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 98
Pridružen: To Feb 22, 2011 9:16 am

Pozdravljeni Alifisti :)

Pri Alfi 159 sem moral zamenjati cev v kateri je olje za servo volan (cev je pritrjena pred hladilnike). Ko sem odklopil staro cev in prikljucil novo sem izgubil nekaj olja.
Sedaj me pa zanima ali lahko olje samo dotočim in bo ok in kako je kaj z zrakom v novi cevi? ga je treba kaj ven spustit in kako? :)

Olje, ki je navedeno v servisni knjigi pa kupim in dolijem?
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

Olje dolij do maximuma nato vžgi avto, da začne krožit. Odzrači (ajnklifta) se samodejno. Malo zmotaj volan vmes. Pač na koncu glej, da bo na max.
Olje pa je enako kot za avtomatske menjalnike. ATF (Automatic Transmition Fluid-rdeče barve) Lahko uporabiš tud najcenejšega.
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
Johnnie
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 98
Pridružen: To Feb 22, 2011 9:16 am

O hvala :)

Mora bit pokrovček servo posode odprt ko ga prižgem in obračam volan da gre zrak ven? al je lahko zaprta?
Uporabniški avatar
fixy
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 574
Pridružen: So Maj 29, 2010 2:47 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 SW 1750 TBi
Kraj: Brežice

Q_4 napisal/-a: Olje pa je enako kot za avtomatske menjalnike. ATF (Automatic Transmition Fluid-rdeče barve) Lahko uporabiš tud najcenejšega.
To pri 159 ne velja. Notr more bit eno posebno Seleniino olje. Ker ostalo se zna penit in povzroča težave.
1998 156 2.5 V6
2006 159 3.2 JTS V6 Q4
2007 159 1.9 JTDm
2010 159 SW 1750 TBi
2011 159 SW 2.0 JTDm
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

:?: :?: :?:

Preden sem zamenjal volansko letev sem notri vlival praktično vse, kar je trg ponujal....
Penjenje mora povzročati kaj drugega. Pokrovček?
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
Brlja
Alfist
Alfist
Prispevkov: 258
Pridružen: Ne Mar 10, 2013 8:49 pm
Vozilo: 159 SW 2.0 JTDm
Kraj: Koper

Preveri katero olje mora biti za tvoj model. Za moj model je moralo biti zeleno. So mi ga ravnokar menjali ob menjavli letve, prej je bila notri neka rjavo-rdeca obloda :) Ugotovili so še da je moj model pod vpoklicem in bi moral menjati tudi posodico, ampak so rekli, da dokler ne dela problemov ni nujno.
Senza cuore saremmo solo macchine
Johnnie
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 98
Pridružen: To Feb 22, 2011 9:16 am

Ja najdu sm d so spremenil d naj bi notri naliv "TUTELA GI/R" baje boljše pa bolj viskozno al neki... sam to pomen d morm najprej staro servo olje ven spustit in novega notr nalit?
Sam kako ves olje spravit ven pa ne vem :) če cevko odklopiš gre olje iz cevke ven ampak ga sigurno še kaj ostane v servo pumpi itd..
Uporabniški avatar
fixy
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 574
Pridružen: So Maj 29, 2010 2:47 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 SW 1750 TBi
Kraj: Brežice

jap .to je to olje. Ko sem ga pri svoji bivši menjaval. smo avto vzdignli, na kilerju spodaj cev stran avto vžgal, volan do konca levo do konca desno pa je šlo vse ven. na hitrco, da ni pumpa na suho laufala(nekaj sekund). gre pa ful pod pritiskom ven. seveda je prvo steklo samo velik, brez nažganega avta, tisto je blo tolk da je pumpa preostanek porinla.
lp
1998 156 2.5 V6
2006 159 3.2 JTS V6 Q4
2007 159 1.9 JTDm
2010 159 SW 1750 TBi
2011 159 SW 2.0 JTDm
pocar
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 90
Pridružen: Če Nov 03, 2011 11:39 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenija

olje rdeče je mineralno in "gostejše",zeleno pa sintetično in bolj "redko" zato moraš sistem spraznit,spihat,sprat z novim oljem,ponovno spraznit,spihat cevke s kompresorjem (kar preko gumi cevk z vrha) in še vedno boš na koncu dobil prozorno zeleno z odtenkom na rjavo do naslednje menjave ćez 100.000 km.pa noter lahko mirne duše daš tudi od Febi 06161,kr ima enake lastnosti kot tutela je pa liter olja ca 16 eur,rabiš ga pa za ziher dva litra.delo je packarija ker načeloma olje enkrat ko odviješ oba vijaka na letvi steče po podvozju in se oceja povsod kamor nimaš podložene kantice spodaj.pa bakrene podložke menjat obvezno!mislim da so 12 in 14 mm pa naj me kdo popravi?
Johnnie
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 98
Pridružen: To Feb 22, 2011 9:16 am

Oj :) mam avto tko ali tko spredaj podrt :) oz hladilnike imam zmontirane... Sepravi ce sem prav razumel:
Odklopim cev in potem pocakam da olje iztece ven kolikor pac bo in potem s kompresorjem piham v tiste gumjaste cevke? Avta mi ni treba zaganjat in obracat volana?

Pa se da ne odpiram nove teme.. Avto mi je sedaj 2 meseca stal zunaj ker je bil karamboliran :( ko sem sedaj zmontiral hladilnike itd tako da vse stima tako kot mora, sem avto prestavil v garazo. V garazi sem opazil, da mi je po cca 5min in ene 30 metrov voznje iz desnega dela motorja (pri spodnjem vijaku za vakumsko pumpo) spuscalo nekaj olja.
No za 5min ko je avto lavfal se mi zdi kar veliko olja.. Kdo ve zakaj? Prej nisem imel nobenih problemov.
Vijak je zategnjen do konca :) kako lahko kar na enkrat zacne puscat mi ni jasno?? :)
pocar
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 90
Pridružen: Če Nov 03, 2011 11:39 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenija

celoten postopek pri vseh priključenih ceveh je da najprej izprazniš posodico in jo odstraniš.ostaneta ti dve gumijasti cevi ki sta pritrjeni na posodico.nakar odviješ oba vijaka na volanski letvi.en od vijakov ima tudi neke vrste ventil.kolesa morajo biti v zraku in ja,volan večkrat zasučeš levo desno do konca da popljuva olje iz letve ven.teklo bo povsod zato si kar pripravi podlago iz kakih kartonskih škatel in posod da boš olje lovil.skozi eno od cevk vpihuješ zrak dokaj lahko,skozi drugo malo težje.pri tem zagotovi da imaš dober stik šobe pištole v cevi in da držiš s krpo,ki ti bo posrkala morebitno olje.seveda paziš da cevke ne počijo in da na koncu slišiš zrak kako piha iz odklopljenih cevk na letvi.začasno pritrdiš posodo,začasno priviješ cevke na letev vtočiš do pol litra olja in obrneš volan levo desno da spereš.nakar po znanem postopku izprazniš in izpihaš.zamenjaš bakrene podložke priviješ in doliješ olje ter logično z volanom levo desno parkrat na suho da se letev napolni.ko je dober liter olja noter še obrneš ključ da se sistem sam odzrači in dopolniš do minimuma.nato lahko avto spustiš zopet na tla.

če ti pušča olje preko tesnila menjaj tesnilo.če ti je udarec deformiral črpalko jo pa zamenjaj.
Johnnie
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 98
Pridružen: To Feb 22, 2011 9:16 am

Hvala lepa za podrobna navodila :)

Se bom danes lotil zadeve :)
Stibla
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 95
Pridružen: Sr Jan 04, 2017 11:47 pm

Kje dobiti servo cev za pameten denar?



Edit: Premaknjeno v obstoječo temo ....
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Za servo volan?
S priključki ali samo cev, ki prenaša servo olje?

Prit hidravlika, naredijo po vzorcu
http://www.prit.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
vučko
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 151
Pridružen: So Jun 19, 2010 2:46 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ajdovščina

Meni se obnova ni izšla. Mojster je sicer posnel vse dušilne elemente in dolžine ampak je stvar ob obremenitvi na mestu ružila. Nazadnje sem kupil original in dela B.P! Ni pa poceni.
Odgovori
  • Informacija