Podobne simptome sem imel na dveh avtih, avto crkoval med vožnjo, oba bencinarja. To se je dogajalo ob napol polnem rezervarju pa navdol, ko je bil poln je blo ok. V obeh primerih pumpa v rezervarju. Pri mondeotu masa na motorčku skurjena, konektor že ogljen.... Kako se ti obnaša z polnim rezervarjem?
Super hvala. Če pušča zrak pošpricaš z milnico in vidiš mehurčke .Kako pa preveriš če vleče zrak
To pa ne vem kako bi se lotil?Torej bi moral preveriti povratno cev od ventila gorivo do črpalke goriva rezervoarju ?Ventil goriva nisem menjal bi lahko težave bile povezane z njim?
Če vleče zrak se vidi tako da daš kos prozorne cevi v sistem.
Če je kaj s pumpo goriva, so lahko fuč tudi releji, konektorji, kontakti ipd. Npr. zapelješ čez grbino in se kontakt prekine. Ko se ohladi pa spet dela saj se takrat zavari do naslednje luknje.
minimi napisal/-a:Podobne simptome sem imel na dveh avtih, avto crkoval med vožnjo, oba bencinarja. To se je dogajalo ob napol polnem rezervarju pa navdol, ko je bil poln je blo ok. V obeh primerih pumpa v rezervarju. Pri mondeotu masa na motorčku skurjena, konektor že ogljen.... Kako se ti obnaša z polnim rezervarjem?
Ti ne vem že kar nekaj časa nisem polnil polno.Je avto malo v pogonu .Sem pa zamenjal dve črpalki rezervoarju in z mojo vred ni razlike v delovanju
V garaži pri delovanju na mestu najbrž ne bo težava kontakt zaradi lukenj rele pa bi lahko nagajal, menjal tudi konektor na visokotlačni črpalki. Pa tudi nekako ugasne v približno enakih časovnih obdobjih. Imel priklopljen ključ ,ki beleži parametre(ne vem kako se imenuje) med delovanjem in po grafu ne veš točno ali je padec tlaka vzrok odpovedi motorja ali pade po odpovedi motorja? Kos prozorne cevi ne bo ravno enostavno vgraditi pri teh hitrih spojkah. Bi lahko bila morda težava tudi v ventilu goriva, ki je med visokotlačno črpalko in šobami. Danes ispraznim rezervoar preverim ,če je vode ali usedline kaj in po tem počasi proti motorju. Na enem od balkanskih forumov sem zasledil ,da so na cromi jtd 120 KM spihali visokotlačno črpalko dovod in povratni vod. Ven je prišlo čisto malo umazanije in po težav ni bilo več. Hvala ti
Se zna tam kaj nabrati, pa potem pretok premakne smet in se zamaši, ko ugasne pa se odmaši.
Sama pumpa spušča tudi veliko smeti od lastne obrabe in gre to naprej. Če filter tega ne zajame gre v pumpo itd.
Snami dol hitre spojke in spelji gorivo v neko čisto kanto in vžgi pumpo če bo zneslo morebitne smeti ven.
Lahko imaš tudi vodo v filtru goriva, na dnu je čep za odvit. Ponavadi crkne ko štartaš v križišču saj takrat potegne vodo.
Za pumpo goriva bi bilo dobro imeti manometer da vidiš kakšni so tlaki in če kaj padajo. Lahko je sicer marsikaj - tudi kaj z elektriko.
Ni to majhen projekt in reševanje teh težav na motorju je velika muka. Najbolje bi bilo prevezati gorivo z zunanjo pumpo, tako da izločiš vsaj en faktor.
Zadeva sploh kaj zakašlja ali samo crkne ?
Sicer glede na težave, menjaj senzor gredi in preglej zobati jermen če je vse kot mora biti.
legenda1979 napisal/-a:Jaz bi svoj avto peljal k dobremu mehaniku, tudi tebi predlagam enako. Cel kup stvari si menjal z rabljenimi pa še vedno ti avto crkuje. Brezveze mečeš denar vstran. Komaj si prilezel domov z avtom in sedaj bi spet nekaj flikal doma. Ne jemlji tega kot kritiko ali pametovanje, vprašal si za nasvet. Če si iz Gorenjskega konca ti priporočam Sušnika.
delorto bodi pameten in od vseh naštetih komentarjev upoštevaj samo tega od Legenda1979. Z vsemi temi (očitno nesmiselnimi) posegi, ne delaš nič drugega kot mečeš stran čas, živce in navsezadnje tudi denar, čeprav mogoče izgleda, da s tem ko skušaš vse popraviti sam kaj prihraniš. Vsi ti komentarji "v mojem primeru/po mojih izkušnjah" so na tem mestu neuporabni. Avto mora fizično nekdo USPOSOBLJEN odpreti, pregledati, diagnosticirati, se z njim zapeljati in popraviti! Šele takrat se lahko začne pogovarjat o vzrokih. Do takrat pa lahko samo tipaš kje bi lahko bil vzrok in popravljaš vse povprek...prosim vzemi to kot dobronamerni nasvet in ne kot grajo.
Moj mesečni proračun je 230 eur , tako ,da vajin predlog ni sprejemljiv. Z vsemi mehaniki, ki sem bil v kontaktu,po opisu težave okoli code P0091/92/94 se jim bliska ne kaj je vzrok težave bi bili monterji kod jaz in menjali, seveda za novo ,omenjajo kar sem dal že skozi. Standard nasvet je,najdi nekoga ,ki ima isti avto in menjaj po vrsti . Sem prosil člana foruma za pomoč je bolj doma v svetu alf, žal pa mu nikakor ne uspe najti čas. Poznavalci bi si kaj pomagal z motorjem od Crome ali Stilota 120 KM ?Po moje je tam tam?
delorto napisal/-a:Moj mesečni proračun je 230 eur , tako ,da vajin predlog ni sprejemljiv. Z vsemi mehaniki, ki sem bil v kontaktu,po opisu težave okoli code P0091/92/94 se jim bliska ne kaj je vzrok težave bi bili monterji kod jaz in menjali, seveda za novo ,omenjajo kar sem dal že skozi. Standard nasvet je,najdi nekoga ,ki ima isti avto in menjaj po vrsti . Sem prosil člana foruma za pomoč je bolj doma v svetu alf, žal pa mu nikakor ne uspe najti čas. Poznavalci bi si kaj pomagal z motorjem od Crome ali Stilota 120 KM ?Po moje je tam tam?
Pri temu proračunu resno razmisli o menjavi avtomobila. Gre več kot očitno za zjahan avto, ki ti prazni denarnico in ne opravlja svoje primarne funkcije. Če bi bil jaz na tvojem mestu (in sem nekoč dejansko že bil, zato vem kaj govorim!) ga prodaj za tistih par jurjev, k jih boš zanj dobil. Temu dodaj še kakšnega tisočaka pojdi v avtocenter in vzemi nekaj novega. Omenjeni proračun pa naj ti služi za mesečne obroke lizinga ali kredita. Za ta denar zagotovo ne boš dobil take mrcine od avta kot je (bila) tvoja alfa boš pa dobil avto, ki ustreza tvojim finančnim zmogljivostim. V tem primeru vsaj veš, da bo avto nadaljnih 8 let deloval brez problemov in da vsak mesečno vložen evro vanj ne gre v prazno...
Pri temu proračunu resno razmisli o menjavi avtomobila. Gre več kot očitno za zjahan avto, ki ti prazni denarnico in ne opravlja svoje primarne funkcije. Če bi bil jaz na tvojem mestu (in sem nekoč dejansko že bil, zato vem kaj govorim!) ga prodaj za tistih par jurjev, k jih boš zanj dobil. Temu dodaj še kakšnega tisočaka pojdi v avtocenter in vzemi nekaj novega. Omenjeni proračun pa naj ti služi za mesečne obroke lizinga ali kredita. Za ta denar zagotovo ne boš dobil take mrcine od avta kot je (bila) tvoja alfa boš pa dobil avto, ki ustreza tvojim finančnim zmogljivostim. V tem primeru vsaj veš, da bo avto nadaljnih 8 let deloval brez problemov in da vsak mesečno vložen evro vanj ne gre v prazno...
He he zanimivo razmišljanje? Za 230 eur priliva si postavil precej visoke cilje?Nimaš položnic?Ne ješ nič?Ti za to vse starši poskrbijo tvoj priliv samo za tvoj luksuz? Avtu nič ne manjka,slej, ko prej bomo odkrili krivca za težave in bo služil naprej.
Oprosti, sem razumel iz tvojega posta, da je mesečni proračun ZA AVTO 230€. Če pa gre za tvoj celotni mesečni proračun, in kljub temu voziš Alfo, ki je znana po visokih stroških vzdrževanja, potem te pa lahko samo še po zdravju vprašam...
delorto napisal/-a:Pri temu proračunu resno razmisli o menjavi avtomobila. Gre več kot očitno za zjahan avto, ki ti prazni denarnico in ne opravlja svoje primarne funkcije. Če bi bil jaz na tvojem mestu (in sem nekoč dejansko že bil, zato vem kaj govorim!) ga prodaj za tistih par jurjev, k jih boš zanj dobil. Temu dodaj še kakšnega tisočaka pojdi v avtocenter in vzemi nekaj novega. Omenjeni proračun pa naj ti služi za mesečne obroke lizinga ali kredita. Za ta denar zagotovo ne boš dobil take mrcine od avta kot je (bila) tvoja alfa boš pa dobil avto, ki ustreza tvojim finančnim zmogljivostim. V tem primeru vsaj veš, da bo avto nadaljnih 8 let deloval brez problemov in da vsak mesečno vložen evro vanj ne gre v prazno...
He he zanimivo razmišljanje? Za 230 eur priliva si postavil precej visoke cilje?Nimaš položnic?Ne ješ nič?Ti za to vse starši poskrbijo tvoj priliv samo za tvoj luksuz? Avtu nič ne manjka,slej, ko prej bomo odkrili krivca za težave in bo služil naprej.
Ti z temi 230 € plačuješ položnice, imaš za hrano in vzdržuješ Alfo 159???