Čiščenje injektorjev

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
WD40
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 6
Pridružen: Po Jul 07, 2014 2:56 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Celje

Če koga zanima čiščenje šob (injectorjev) jih jaz čistim.
Lahko jih odstranite sami ali pa vam jih jaz,rajši mam da jih vi,pa tud bol pocen je,potem injektor razdrem in vse sestavne dele jedra očistim z ultrazvočnim čistilnikom,nato se injektor sestavi in testira,nimam ravno mašinerije za 10k €,ampak se testira le toliko da se vidi če se igla premika v mejah normale in če je injektor še dober ali ne.
Čistil sem že kar veliko šob in razlika je zelo očitna,vendar samo dizelske Common rail injektorje se da super očistit,bencinskih ne čistim,lahko ga,ampak ne garantiram rezultata,ker bencinskih šob se ne da razdret ker jih je večina zaprešanih skup in se potem lahko sam zunanji del očisti,znotraj pa ostanjeo smeti. če koga zanima me naj kontaktira na e-mail ki je spodaj v podpisu.
Uporabniški avatar
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 22, 2010 9:53 am
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
Kraj: Sežana

Na ta načina lhko čistiš samo starejše injektorje in še to samo če je šoba zamašena.
Če so notranji deli obrabljeni, kar je bolj pogosto, moraš dele menjat.
Pri novejših injektorjih (multijet) pa poleg tega zgoraj, potrebuješ še novo kodo injektorja za vnos v računalnik, vsakič že ko ga samo odpreš in zapreš.
WD40
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 6
Pridružen: Po Jul 07, 2014 2:56 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Celje

ko se injektor očisti in sestavi se izmeri puščanje na previlu,če je pučanje preveliko ali prenizko,po parametrih proizvajalca,je potrebno injektor obnoviti,najpogosteje so to igle ali pa celotno jedro,največkrat se zapacajo te mikroluknjice ki jih je 5 in že ena da je zamašena,se kar dobro pozna.
Novih injektorjev ne čistim in ne obnavljam,zato so pooblaščeni servisi,ki ponavadi injektor kar zamenjajo z novim,v resniči pa z njim ni nič narobe,vem pa zato ker sem kupil te "pokvarjene" jih očistil,in kolega je z njimi naredil že 60000 km in še kar super delajo.
black mike
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 85
Pridružen: Ne Mar 06, 2011 4:07 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: all over the globe (ljubljana)

Jaz bi svoje šobe dal spucat, pa me zanima kok bi to stalo da ti pripeljem avto alfa 156 1.9 jtd 85kw? Pa kok casa to traja? A lahko pocakam da se ocisti al ti moram avto pustit?

Hvala za odgovor
SilverMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1069
Pridružen: Če Mar 27, 2014 9:36 pm
Vozilo: 147 JTDm 16v TbT
Kraj: Črnomelj

Daj če si si že začel delat reklamo, podaj tudi konkretne informacije.
Koliko zadeva vrže, časovno, cenovno in nenazadnje garancijsko?

Ker neznancu dat v roke pest injektorjev, da se bo učil na njih in jih z "jebiga, se zgodi..." še bolj zafural, potem pa doma gledat nepremičnino (ali celo na tvojem dvorišču, v kolikor šraufaš ti vse) ni ravno nekaj kar bi si kdorkoli želel...

Razumem, da je nekje treba začet, lahko ti tudi krasno uspe - tudi naš forumski tuner je tako postal pravi specialist, ampak je že dolgo pred tem z aktivnim udejstvovanjem dokazoval svoje sposobnosti in potencial, ti si se pa registriral izključno z namenom promocije?
Ok, morda si zelo aktiven na kakem drugem forumu: v tem primeru se pohvali z linki svojih forumskih ali drugačnih referenc.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Če zadeve na koncu niso stestirane na "boschevi testni mašini", je vseskupaj brezveze. Brez tistega testa neveš ali so injektorji sploh znotraj toleranc, ker če niso, je treba uporabit drugačne kalibratorje v injektorju, da se pretoki goriva "skalibrirajo"...

Mogoče bi zadeva delala na tastarih JTDjih, pri tanovih (praktično vse od 2003 naprej), kjer imaš kalibracijske kode, pa 100% ne. Ker mora bit nujno injektor na koncu stestiran in na novo izračunana kalibracijska koda, drugače lahko avto zgubi tudi do 20% moči.

Delat nekaj na pamet je škoda časa. Žal.
WD40
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 6
Pridružen: Po Jul 07, 2014 2:56 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Celje

TribesMan napisal/-a:Če zadeve na koncu niso stestirane na "boschevi testni mašini", je vseskupaj brezveze. Brez tistega testa neveš ali so injektorji sploh znotraj toleranc, ker če niso, je treba uporabit drugačne kalibratorje v injektorju, da se pretoki goriva "skalibrirajo"...

Mogoče bi zadeva delala na tastarih JTDjih, pri tanovih (praktično vse od 2003 naprej), kjer imaš kalibracijske kode, pa 100% ne. Ker mora bit nujno injektor na koncu stestiran in na novo izračunana kalibracijska koda, drugače lahko avto zgubi tudi do 20% moči.

Delat nekaj na pamet je škoda časa. Žal.
Tudi sam vem kako zadeva deluje,sem že prešraufau dost avtov,kot na sihtu kot doma,sem napisal da novejših injektorjev ne cistim,lahko ocistim zunanji del,vendar to se ne splaca,na sihtu mamo boschevo masino za testiranje injektorjev,tudi novejsih in ti povem da tudi tam se jih neda nakalibrirat na nulo,to naredijo samo v tovarni ki jih izdeluje,vse ostalo se dela v mejah normale.
WD40
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 6
Pridružen: Po Jul 07, 2014 2:56 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Celje

SilverMan napisal/-a:Daj če si si že začel delat reklamo, podaj tudi konkretne informacije.
Koliko zadeva vrže, časovno, cenovno in nenazadnje garancijsko?

Ker neznancu dat v roke pest injektorjev, da se bo učil na njih in jih z "jebiga, se zgodi..." še bolj zafural, potem pa doma gledat nepremičnino (ali celo na tvojem dvorišču, v kolikor šraufaš ti vse) ni ravno nekaj kar bi si kdorkoli želel...

Razumem, da je nekje treba začet, lahko ti tudi krasno uspe - tudi naš forumski tuner je tako postal pravi specialist, ampak je že dolgo pred tem z aktivnim udejstvovanjem dokazoval svoje sposobnosti in potencial, ti si se pa registriral izključno z namenom promocije?
Ok, morda si zelo aktiven na kakem drugem forumu: v tem primeru se pohvali z linki svojih forumskih ali drugačnih referenc.
O cenah in ostalih stvarih se lahko pogovarjamo preko mejla.
Drugace sem avtomehanik,delam ze 7 let,z injektorji se pa v prostem času in tudi v sluzbi ukvarjam ze 2 leti,do sedaj se nisem imel reklamacij zaradi šob,razen v primeru ko je majstor meu tak cipirano masino da mu je v eni sobi iglo zvilo,druga je pa pocila in za taksne stvari je pol takoj mehanik kriv,ampak smo mu hitr dokazal kdo je kriu. Ce se zgodi da je moja krivda,kar je zelo mala verjetnost,saj pregledam vse dele injektorja,in ce je kaj narobe,to povem lastniku,on pa se potem odloci za obnovo ali zamenjavo z novim,ce pa sem ga pokvaril jaz ga nadomestim z novim na moj racun.
WD40
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 6
Pridružen: Po Jul 07, 2014 2:56 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Celje

black mike napisal/-a:Jaz bi svoje šobe dal spucat, pa me zanima kok bi to stalo da ti pripeljem avto alfa 156 1.9 jtd 85kw? Pa kok casa to traja? A lahko pocakam da se ocisti al ti moram avto pustit?

Hvala za odgovor
Cena čisčenja je 10 € na komad,ce pa zelis da ti jih demontiram in zmontiram nazaj je pa se 2 uri dela zraven,najrajsi mam da dobim ze demontirane šobe,sproti ti jih ne morem zrihtat,nekje en dan je treba pocakat.
Uporabniški avatar
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 22, 2010 9:53 am
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
Kraj: Sežana

WD40 napisal/-a: Tudi sam vem kako zadeva deluje,sem že prešraufau dost avtov,kot na sihtu kot doma,sem napisal da novejših injektorjev ne cistim,lahko ocistim zunanji del,vendar to se ne splaca,na sihtu mamo boschevo masino za testiranje injektorjev,tudi novejsih in ti povem da tudi tam se jih neda nakalibrirat na nulo,to naredijo samo v tovarni ki jih izdeluje,vse ostalo se dela v mejah normale.
V nulo se jih da kalibrirat! Sam znat je treba.
Odgovori
  • Informacija