colibry napisal/-a:nevem no... vozim se po celi sloveniji vsak dan in slabsih cest od ljubljanskih enostavno ni....
Očitno se potem po gorenjskem še nisi vozil, sploh na območju Hrušice
Je pa ta debata neverending story. Ceste po vsej mali Sloveniji so prava sramota. Kakšne bi šele bile, če bi bila država 10x večja....
colibry napisal/-a:nevem no... vozim se po celi sloveniji vsak dan in slabsih cest od ljubljanskih enostavno ni....
Očitno se potem po gorenjskem še nisi vozil, sploh na območju Hrušice
Je pa ta debata neverending story. Ceste po vsej mali Sloveniji so prava sramota. Kakšne bi šele bile, če bi bila država 10x večja....
Pa okolice Žirov ni treba pozabit. Pa cele Koroške tudi ne.
Nekaj me začel fuQat Sky. Noče boostat 0,85bar kot imam nastavljeno. Max kar gre je 0,82bar in to le za kratek čas. Potem pa pade dol na 0,77bar. Probal že vse mogoče, pa nevem kaj mu je. Turbo je še stock in ni več 100%, to mi je jasno. Prvo sumil wastegate actuator, vendar probal tri različne z različnimi fedrami in vedno isto. Nobene napake ne javi, laufa mirno, ne kadi, nobenih čudnih zvokov, ni boost leak-a...
A kontrola boosta je elektronska preko ECUja ali komplet mehanska?
Če je mehanska in imaš samo aktuator s fedrom, potem skoraj nima bit kaj drugega kot neka napaka na turbini.
Mogoče prvo preverit aksialno zračnost ležaja na turbini.
Serijsko ima two-stage boost control preko ecuja - 0,5bar do 5000rpm, potem pa 0,55bar do redline. Vendar imam elektronski boost controller, kateri eliminira two-stage in laufa le na nastavljenem boostu. Če ebc eliminiram in laufam samo na wastegate pritisku, potem dela kot bi moralo - 0,55bar stock boosta. Turboju sem že letos preverjal zračnost in je bila občutna za 23let star turbo, vendar ne pa kritična... Bom ta teden še enkrat preveril.
Nevem, ker nisem probal. Max kar sem ga gnal je bilo po števcu nekaj cm naprej od 180... Stock so vsi JDM avti tiste generacije, limitirani na 180km/h. Le z drugim ECU-jem ali uporabo speed limit defencer-ja od HKS, grejo več...
Boost leak odpravit ni bilo dovolj. Še vedno sem imel težavo - cinšpule so prebijale nad 5000rpm na stock nosilce, ki so iz alu. Preveč sem zahteval od motorja, ko sem ga odpiral in niso zdržale. Sedaj je ok, ker sem dal napravit nosilce iz plastike + plastične vijake. Sedaj nima kam prebijat.
Vendar sem želel še malo več (boostgripa). Nabavil Innovate LC2 Kit (dosti boljši od LC1).
Iz 0.85bar šel na 0.89bar. Zavrača več boosta. 12.2 @ WOT je AFR (nekateri laufajo na 11.5, vendar so na 400+ps). Naslednji teden upam da pride Apexi S-AFC2 (piggyback). Potem pa odpravit napako in iskal zaspane konje (tudi večji turbo se že gleda - 78mm / 65mm)...
Tako - veliko jih piše da je 12.2 prerevna zmes za rb25. Zato sem zmanjšal boost na 0,7bar. Po enem tanku testiranja sem končno odpravil vse napake. Prvo je bila luknja v turbo hot pipe. Drugo so prebijale cinšpule nad 5000rpm. Tretje je pa bil predvžig. Sedaj z 0,7bar 15‘ timing 12.2 afr
Jutri bi naj prišel safc2, tako da do konc tedna moram nastavit in sprobat zadevo. Pogledal malo posnetke in ni videt pretirano težko za nastavit. Moram spravit dol afr na 11.3 @ 0,89bar, brez da bi kupoval večje injektorje. Imam še doma en nastavljivi regulator, kateri bo mogoče prav prišel. Če malenkost povečam pritisk, bojo injektorji tudi dali malenkost več. Bom videl kak bo...
Boost nisem še dvignil, ker sem se prvo igral z gorivom. Uspelo mi je spravit AFR iz 12.2 na 11.3 - moral dodat 17% za hi throttle. Po novem posnetku, je sedaj cca 1s hitrejši od 100 - 200km/h
Motor, če je zdrav, zdrži do 550hp. Vendar, realno je faza 3 (500hp) max za stock spodnji del motorja. 1.2bar je pa max boost za vzmeti ventilov in tesnilo glave.