1.6 Twinspark 120konjev
1.8 Twinspark 140 ali 144 konjev
2.0 Twinspark 150 ali 155 konjev
KAJ CRKUJE: nič drugega kot BOSCH elektronka in pa variator faze.,
-motorček prostega teka: obnovljiv ( obnova 5000sit) nov cca 40.000sit
-debimeter nekje med 50-100k sit
-lambda sonda cca 25k sit
-variator faze motorja cca 50k sit ( menjava skupaj z dihtungo ventilov)
-na 156kah sploh tega lentika tud ROKE rade spustijo dušo.
Druzga niti ni kritičnega. Ponavad se kak senzor zapaca.
Veliki servis: svečke NGK ( na 100k km) cca 40k sit, jermena cca 50k sit, filtri, olje + delo N/A k sit.
1.8 je neka zlata meja. 1.6 je prešvoh 2.0 prav folk da je registracija mal dražja in jih to mot. 1.8 je pa neka zlata sredina, za katero se folk največkrat odloči.
Poraba bo visoka-pod 9 litrov zihr ne, pravjo da 1.6 napram 1.8 dost vredu stegne....drgač pa 120 konjev za limuzino tega razreda pač ni velik, premal pa tut nau-odvisn kaj želiš-če hočš da bo letel, kup 2.0ts, pa nevem če bo kej dost dražja....
Dizli so pa druga zgodba pa slab miljon morš zravn dt, če hočš dizla met...
Alfini dizli so zelo dobri dizli (kupujejo jih tut druge firme;Opel,Saab...).Zate bi bil ql kak 1.9jtd z 115konji-mala poraba, zadovoljivo leti in to je to...
Je pa precej dražji...
hehe, ne morš tko gledat...jst recmo nism ljubitelj dizlov, kak drug prisega samo na dizle....
+ malo porabi, dobro gre
- je dražji, ni "tistga" zvoka, iz uvoza majo ogromno kilometrov,pa tut domače
ka sej mas prav,... sam dost folka pravi za alfe bencinarje da se ful kvarijo pa da so dragi deli
men se pa sanja ne ker prvic kupujem alfo,prej sm mel pa hondo k ni blo nobenih problemov