Menjava 4x amortizerji in vzmeti

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Banny
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Če Okt 04, 2012 12:14 pm
Član Alfa Kluba: 1
Kraj: Tolmin

Lažji motor.
AR156aljaz
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 60
Pridružen: Ne Jun 23, 2013 7:49 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: kamnik

Dobro. To da je motor lažji zastopim ampak kaj pa zadaj,zadaj imata avta isto težo. Najbrž? Se kje da dobit dolžine/mere, od Gta amortizerjev in vzmeti?
Zadnjič spremenil AR156aljaz, dne Po Jan 12, 2015 11:57 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
Hranata
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 750
Pridružen: To Sep 16, 2014 6:24 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: 156 2.4 JTD 10V GTB2260 (projekt), Citroen Berlingo 1.5BHDi Shine XTR (daily)
Kraj: Cerkno

Maš slučajno original sportpack opremo? Motorja pa dvomim da imata toliko razlike v teži... V6 proti 4 valjnemu turbodizlu je pomoje par kg razlike...
Slika
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

GTA je nižja mogoče 1-2cm od navadne.

Je pa V6 motor okoli 50kg težji kot 1.9 dizl.
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9780
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Malce off: admina prosim, če amontizeje popravi na amortizeje, že zaradi Search funkcije.....
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Hranata
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 750
Pridružen: To Sep 16, 2014 6:24 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: 156 2.4 JTD 10V GTB2260 (projekt), Citroen Berlingo 1.5BHDi Shine XTR (daily)
Kraj: Cerkno

MaStr napisal/-a:Malce off: admina prosim, če amontizeje popravi na amortizeje, že zaradi Search funkcije.....
in ko opraviš s tem spremeni še amortizeje v amortizerje :D

zbrišeš lahko moj post,ko popraviš, da nebo spama v temi;)
Slika
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9780
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

:lol: in to kar 2x muca r popacala :mrgreen:
Off out
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
AR156aljaz
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 60
Pridružen: Ne Jun 23, 2013 7:49 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: kamnik

Nimam original sport pack opreme,imam pa sedaj gor original gta vzmeti in amortizerje. In višina avta je -če ga merim od tal pa do najvišje točke blatnika,spredaj 66cm,zadaj 68cm. Zadnji amortizer od Gta je krajši za 2cm od originala,vzmet 3cm,sprednji amortizer je isti kot original, vzmet krajša za 5cm. To mi ni čist jasno,te mere se razlikujejo,avto pa je na isti višini kot pred menjavo :?
Hranata
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 750
Pridružen: To Sep 16, 2014 6:24 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: 156 2.4 JTD 10V GTB2260 (projekt), Citroen Berlingo 1.5BHDi Shine XTR (daily)
Kraj: Cerkno

AR156aljaz napisal/-a:Nimam original sport pack opreme,imam pa sedaj gor original gta vzmeti in amortizerje. In višina avta je -če ga merim od tal pa do najvišje točke blatnika,spredaj 66cm,zadaj 68cm. Zadnji amortizer od Gta je krajši za 2cm od originala,vzmet 3cm,sprednji amortizer je isti kot original, vzmet krajša za 5cm. To mi ni čist jasno,te mere se razlikujejo,avto pa je na isti višini kot pred menjavo :?
hja potem lahko sklepaš na izrabljene blažilce (original vzmetenje) in si imel avto poseden pač prej. Druge ni pomoje. Avto se mora absolutno sedaj bolje peljati (tj. trši), ne glede na to da je ohranil višino!
Slika
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

Ja vzmet je lahko krajsa samo je tudi trsa zato avto ne "pade" dol.
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
AR156aljaz
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 60
Pridružen: Ne Jun 23, 2013 7:49 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: kamnik

Ja,avto je sedaj trši,pelje se zelo lepo,ni več nagiba na čez ovinke, itd., ugl. pelje se odlično :wink: sem preveril podatke o višini Alfe Gta in navadne in je po tehničnih podatkih enako visoka,očitno je vzrok res v trših vzmeteh. Problem rešen :wink: Mogoče kdo ve katere vzmeti bi bile primerne da bi bil avto cca. 20mm nižji? in, ali vzmeti od AR 147 pasejo na 156, sklepam da...Ve kdo za kakšne rabljene?

Hvala
Tevž156
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 234
Pridružen: Pe Mar 06, 2009 8:41 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Sevnica/Trebnje/Ljubljana

Pozdravljeni,

menjal bi komplet amortizerje in vzmeti na AR 156 SW 2.4 JTD 103kw, ker so orginalni pri 320.000km že "rahlo" iztošeni :)

Bi pa prosil za nasvet kaj vzeti.

Gledam opcijo:
http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :5459.html" onclick="window.open(this.href);return false;

vendar imam pomisleke da ne bo pretrdo (avto je dnevno vožen vsaj 70km) in pa tudi cena če bi bila kak cent manj, nebi bilo nič narobe. :)
Drugače ali je kdo vzel ta komplet? Je vredu?

Kako bi primirjali z:
http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :1145.html" onclick="window.open(this.href);return false;
(čeprav za cca 60€ razlike raje vzamem Bilstein)

Gledam tudi B4 in vzmeti z vzmetmi (tudi cenovno, ker konec koncev je le 14 let star avto), ki nebi preveč znižale avta (prevečkrat zadenem kakšen kamen na cesti itd... :)). Je to bolj "civilna" in ne "dirkaška" odločitev in tudi bolj smotrna? Rad se pa vozim bolj dinamično.

Ali mora zraven kupiti še kaj?
npr:
http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :6225.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Vsakeršno mnenje, izkušnja in nasvet je dobrodošel. Bom poskušal redno odgovarjati, kolikor bo čas dopuščal.

lp,
M
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Nižanje in tršanje avta bo vedno pomenilo manj udobja pri vožnji in hitrejšo obrabo ostalih komponent podvozja - roke in stabilizatorji.
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

pri tako starem avtu in toliko kilometri vložek samo v federacijo cca. 700 ali več € ni najbolj pameten. Namreč avto je vreden mogoče enega rozića. To je samo moje skromno mnenje.
Poišči rabljene fedre, ki so še v odličnem stanju in boš dal za vse 4 maksimalno 80-100 €.
Enako naredi z amortizerji, včasih jih kdo prodaja ali pa jih je ravno zmontira in potem mu je avto crknil in prodaja skoraj novo robo po delih.
Namreč zdaj boš dal za federacijo 700 €, čez en teden za turbino 400, čez 1 mesec za ličarja 500 €, pol ti bodo roke šle pa polosovine.
Ejga, raje denar porabi za nafto.
moofdi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1630
Pridružen: Pe Maj 09, 2008 2:53 pm
Vozilo: 155 3.0 V6 24V
Kraj: Radovljica

alfasan napisal/-a:pri tako starem avtu in toliko kilometri vložek samo v federacijo cca. 700 ali več € ni najbolj pameten. Namreč avto je vreden mogoče enega rozića. To je samo moje skromno mnenje.
Poišči rabljene fedre, ki so še v odličnem stanju in boš dal za vse 4 maksimalno 80-100 €.
Enako naredi z amortizerji, včasih jih kdo prodaja ali pa jih je ravno zmontira in potem mu je avto crknil in prodaja skoraj novo robo po delih.
Namreč zdaj boš dal za federacijo 700 €, čez en teden za turbino 400, čez 1 mesec za ličarja 500 €, pol ti bodo roke šle pa polosovine.
Ejga, raje denar porabi za nafto.
Brez zamere za ta post ne leti osebno nate, pa se opravičujem za off-topic...

Ampak točno zaradi takega razmišljanja je večina rabljenih avtov pri nas šrot. Ali vzdržuj kot se zagre, ali pa pusti tako kot je...najslabše je dat na avto rabljene stvari, sploh če se misliš vozit in ni namenjen prodaji, boš samo 2x kupil. Ni treba ravno športno amortizacijo, se pa dokaj ugodno dobi oem amortizerje in vzmeti ki bojo služile namenu, definitivno pa bolje kot rabljeno.

ON TOPIC: Imam izkušnje z drugo opcijo (Eibach komplet), zadeva je trša, vendar za moje pojme še sprejemljiva, lega odlična!
Če je ravno, ni zabavno.
Odgovori
  • Informacija