Sesalne lopute - 1.9 JTDm

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Boško159
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 4
Pridružen: So Avg 19, 2017 10:39 am

Zdravo

Sem novi na tem forumu in prvič v lajfu imam ALFO :)
Kupil sem AR 159 1.9 JTDm (150KM) avgust/ 2009 letnik, 152.000km in me zanima ali ima ta model PLASTIČNE lopute ali KOVINSKE?
Od katerega letnika naprej (ali modela) so imeli kovinske lopute?
Če so plastične je najbolje da jih odstranim?

Velik sem prebral po forumu in nisem našel to temo zato se opravičujem če odpiram staro temo...

Zelo bom vesel, če mi bo kdo pomagal pri tem......ker mi je kolega reku ki vozi AR 159 (120KM) da so te lopute problem, jaz pa hočem da moja AR 159 služi svojemu namenu in da bom imel dober vtis o ALFAH :)

Hvala
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Lopute so kovinske kolektor je pa plastičen...

Lopute je na tvojem avtu priporočljivo odstraniti...
easyrider
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 73
Pridružen: Sr Mar 19, 2008 1:09 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159, 1.9 jtdm 16V, TI

Maja 2016 sem kupil 159 1.9 jtdm TI. Vse kot novo. Odlično vzdrževano.
A julija letos mi je odtrgalo eno sesalno loputo. Poškodovani tudi bati in cilindri. Variante obnova motorja ali drug motor...

Škoda, da lopute res niso plastične. Dejansko so trše od batov...

Mislim, da je rešitev odstranitev tega. Ali pa zamenjat sesalni kolektor. Baje naj bi se menjal na 150.000 km. Cena novega okoli 300 eur.
Boško159
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 4
Pridružen: So Avg 19, 2017 10:39 am

Hvala za odgovore :D

Ja tega me je strah kar se je zgodilo easyrider-ju :(
Avto redno vzdrževan, vse OK.....pol pa loputa odpade.....grrrr

A ni boljše da so lopute kovinske?

Al se mora kolektor zamenjat?

Sem pripravljen vložit nekaj € da se to zamenja ali odstrani.

A je že dovolj da fizično odstranimo lopute?

Hvala za pomoč :D

LP
easyrider
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 73
Pridružen: Sr Mar 19, 2008 1:09 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159, 1.9 jtdm 16V, TI

Seveda morajo biti kovinske, da nekaj časa opravljajo svojo funkcijo.

Ali menjat kolektor oziroma iz starega odstraniti lopute... Na diesel servisih (Jelen, Burja...) zagovarjajo menjavo kolektorja, da ne zgubiš funkcije vrtinčenja zraka v nizkih obratih..

Jaz bom vseeno iz starega odstranil lopute. Iz izkušenj ostalih forumašev razlike ni. To bi moral nardit takoj, ko sem avto pripeljal k hiši..
sejmon
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 53
Pridružen: Če Maj 26, 2016 8:45 pm
Kraj: Pomurje

kaj pa na 2.0 136km?
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Isto kot na 170HP...
Uporabniški avatar
S-trMa
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 119
Pridružen: Če Jul 02, 2015 10:47 pm
Vozilo: AR MiTo 1.4 16V
Kraj: Šentjernej

Je kje mogoče kak vodič, kako odstraniti te lopute odstranijo? Nič ne najdem tukaj... ali pa vsaj kako se po angleško temu reče, da bom kaj našel kod...
Sekret italijanski.
SilverMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1069
Pridružen: Če Mar 27, 2014 9:36 pm
Vozilo: 147 JTDm 16v TbT
Kraj: Črnomelj

Kolektor stran, mehansko odstranit in zapret luknje, zmontirat nazaj. V galeriji imaš slike moje 147 za predstavo kako to gre.

Vodiča "step-by-step odstranjevanje swirlov" pa mislim da ne boš našel, ker tega za večurni poseg najbrž ni šel nihče delat, sploh ker je pri vsakemu lahko nekaj malce drugače...
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?f=8&t=36179" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
S-trMa
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 119
Pridružen: Če Jul 02, 2015 10:47 pm
Vozilo: AR MiTo 1.4 16V
Kraj: Šentjernej

Hm. Zporna reč. Bom, kot si napisal, fizično odklopil tisti vzvod. V kakšni poziciji pa naj pustim loputke? Odprto ali zaprto?
Sekret italijanski.
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1445
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI

loputke se dajo tudi softwersko izklopit. Ce tesnijo, potem jih izklopis v ECU in je veliko manjsa verjetnost da gre kej narobe. Pri meni so sicer delovale in tesnile do cca 250 in tudi tesnile, potem sva jih pa s Tribesom samo izklopila.
Uporabniški avatar
b_bay
Alfist
Alfist
Prispevkov: 328
Pridružen: Ne Jan 15, 2017 2:12 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 170KM

Tudi jaz sem svoje samo softersko odstranil. Od takrat mirneje spim in seveda upam, da je to to.
sasoz
Alfist
Alfist
Prispevkov: 480
Pridružen: Pe Jan 18, 2013 9:25 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa 156SW 1.9 16v
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

pri 2.0 ni problem, pri 1.9 pa kakor vem jih je treba še fizično odstranit da si 100%
sejmon
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 53
Pridružen: Če Maj 26, 2016 8:45 pm
Kraj: Pomurje

torej pri 2.0 jih ni treba odstranit ne fizično in ne programsko?
Boško159
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 4
Pridružen: So Avg 19, 2017 10:39 am

Hvala za nasvete......se pravi bom fizično odstranil lopute (kolektorjev pa ni potrebno zamenjat, al je?)

A kdo pozna iz izkušenj dobrega mehanika v okolici NM ki bi znal to zrihtat v piko??

Hvala za odgovore :D

Lp 8)
Odgovori
  • Informacija