Znal bi marsikdo,saj ni nič posebnega, le časovno ni ravno v pol ure narejeno.
Problem je ker se jim s tem povečini ne da ukvarjat...
Načeloma mora(š) v projekt vklopit strugarja, da naredi čepe. Sicer se spomnim da so se neki čepki pred časom prodajali tudi na ebayu, nekaterim je menda v luknje uspelo privijačit vijake (od kakega takega bi zelo rad videl detajle, pa jih ni...).
Pa če imaš že kolektor zunaj je fajn izkoristit priliko za čiščenje, kar je pa prava packarija tudi če nisi preveč pedanten, kaj šele ako si...
In ne škodi dat še 10eur za novo tesnilo.
Dizajn je izboljšan napram 1.9, vendar niso neuničljive, poznam par primerov, kjer je lopute tudi na 2.0 potegnilo v motor. Zato načeloma priporočam vsaj izklop.
Ce pade notri, se lahko zatakne pred ventilom. Npr. pri moji sta dve padli notri in sta se zagozdili pri ventilih brez skode. Vendar se slej ko prej "odgozdi" in jo potegne v cilinder.
Potem je seveda konec.
Ce odpres kolektor in ne vidis vseh loput so padle notri. Ostale lahko ven zbezas s pinceto, vendar je to lahko kar mucen in dolgotrajen proces.