Pregrevanje zavor + Izklop ABS / ESP - AR 166

Tehnične teme o modelih 164 in 166

Moderator: Tehnika moderatorji

Riot88
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 65
Pridružen: To Feb 05, 2013 3:47 pm

Pozdravljeni,
ker vem da vas je nekaj tu gor ki 166ko obcasno peljete na rekreacijo na pisto, Rakitno...Me zanima ce se je kdo poigral z izklopom ABS sistema in ESPja? Edina zadeva izklopljiva je ASR, vendar to ne upliva na zadnjo premo. Plus tega me zelo zmoti odvzem moci ce pod gasom potapkas zavoro...
Kaksna ideja kako to resit?
Druga stvar je pa pregrevanje Brembotov, diski in ploscice so original, bi narezani ali navrtani kaj spremenili zadevo? Al je pac avto z svojo tezo narejen za manj dinamicno voznjo?

Lp in hvala
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

odpres havbo in das narazen rumen konektor za senzor abs na eni strani in se s tem ugasne abs in asr-esp :mrgreen:
Zanimivo opazanje glede zavor, jaz sem bil na svoji se z navadnimi 284mm zelo zadovoljen (tudi na grobniku po par krogih ni bilo problema) zdej ko mam brembote pa sploh ni pripomb. Odvisno kaksne mas ploscice pa kako staro je zavorno olje.
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
kovach
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2759
Pridružen: Ne Okt 16, 2005 11:56 am

Men se je iz zadnih kadil, spredi bremboti bp, mal slabš bremza edin ja.. tole z izklopom mislm da bolš da ne probavaš, to je men Alan isto reku da je naredu na 155, js sm pa probu na 156, zadn konc ful bl prime pol :) na 166 je pa mislm da isto, k ma nek elektronski razdelilc zavorne sile..(156+166)
Riot88
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 65
Pridružen: To Feb 05, 2013 3:47 pm

Ploscice so ATE, olje isto od ATE oboje ma za sabo 6.000 km. Diski se pa pocasi poslavljajo, te ploscice se zdrgnem in komplet novo. Pa zdej razmislam da se mogoce disk ker je ze sorazmerno tanek in ima manj mesa slabse hladi...Kadi pa se konkretno tudi iz sprednjih,sepravi na Rakitni makedamski odcep za Krim in do odcepa na vrh Krima se gre, pol pa ze cikpavza in hladimo bremze...

Sepravi @kovach po izklopu zadnje bremze veliko bol grabijo?

@Alan si zadevo ze preizkusu,ali mislis da je bols pustit kot je?Predvidevam da se zavorna moc brez ABSa nic ne zmanjsa?

Ps. moderator hvala za popravke moje polpismenosti :mrgreen:
Uporabniški avatar
kovach
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2759
Pridružen: Ne Okt 16, 2005 11:56 am

Kva na gor-prot krimu po makedamu tok bremzaš? :) no od tm k se zavije na makedam za krim pa dol do preserja se lahk iz zadnih kadi. Drgač pa bomba test bremz od rakitne prot selšček, ane Alan :) good old times z GTV :D
Riot88
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 65
Pridružen: To Feb 05, 2013 3:47 pm

Ja, tud na gor. Iz Rakitne dol pa pred tadrugim ovinkom od tadolge ravnine bremza zelo cudna rata, skor not pade. Nekaj "strokovnih" mnenj je da so diski na meji z debelino in se zato slabse hladijo, nekaj pa da ni kriv avto niti zavore... :mrgreen:
moofdi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1629
Pridružen: Pe Maj 09, 2008 2:53 pm
Vozilo: 155 3.0 V6 24V
Kraj: Radovljica

Na 166ki men na gor ni nikol ratal bremz pregret...ratal mi je 1x na dol iz vrha Pokljuke, sam to je 15min tiščanja iz hriba u smrt, pa še to so se vdale pred zadnjim ovinkom.
Če je ravno, ni zabavno.
Uporabniški avatar
kovach
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2759
Pridružen: Ne Okt 16, 2005 11:56 am

Riot, iz kje pa si, da se po mojih koncih vozš?
Riot88
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 65
Pridružen: To Feb 05, 2013 3:47 pm

Pod Jancami, prid se ti kej v moje, mamo tud ovinke :mrgreen:
Uporabniški avatar
kovach
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2759
Pridružen: Ne Okt 16, 2005 11:56 am

Biu na testni z giulio tm, pozim z navadno ročni, polet z veloce aut :) veloce ma švoh bremze, 166 je majka :)
Riot88
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 65
Pridružen: To Feb 05, 2013 3:47 pm

Tema je malo zasla.... :mrgreen:
Uglavnem se komu sanja kaj vse potegne za sabo izklop ABS senzorja, kaj pade use dol razen ABS/ESP sistema?
Riot88
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 65
Pridružen: To Feb 05, 2013 3:47 pm

Fantje, rabim mnenja oziroma ce ima kdo izkusnuje, zavorni setup bo takle:
-ATE diski
- ATE ceramic ploscice
-ATE blue racing olje
-Goodride pletene zavorne cevke

Gre za 4 batne brembote, kolk je razlike v primerjavi z original robo?
Hranata
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 750
Pridružen: To Sep 16, 2014 6:24 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: 156 2.4 JTD 10V GTB2260 (projekt), Citroen Berlingo 1.5BHDi Shine XTR (daily)
Kraj: Cerkno

Greš tudi na večje diske? Drugače pa zaradi diskov nebo razlike, keramične ploščice ne proizvajajo toliko prahu, največ razlike bo zaradi novega olja in cevk - bolj stabilen pedal pri polnem zaviranju in večkratnem ponavljanju le tega.
Slika
Riot88
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 65
Pridružen: To Feb 05, 2013 3:47 pm

Hm vecje diske? Avto ma serijsko 4 batne celjusti,sepravi so diski prave velikosti, neki lufta za vecje ni. Al se da kaksne adapterje za celjust dobit, oz distancnike?
Hranata
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 750
Pridružen: To Sep 16, 2014 6:24 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: 156 2.4 JTD 10V GTB2260 (projekt), Citroen Berlingo 1.5BHDi Shine XTR (daily)
Kraj: Cerkno

Aja sem mislil da imaš trenutno navadne gor, pa da menjaš na 4 batne, ker na 166ki samo čeljust lahko zamenjaš, ni treba adapterjev.
Slika
Odgovori
  • Informacija