Prvo kar sem želel preveriti je zakaj mi vrata puščajo vodo v kabino. S pomočjo brata in po odstranitvi tapete se izkaže, da voda prihaja pri stranskem ogledalu v notranjost in potem kar lije v notranjost.
Malo brskam po ePER in ugotovim, da mi manjka tesnilo stranskih ogledal -
Na eni strani ga sploh ni, na drugi (kjer manj spušča) pa ga je močno že dobil zob časa. Glede na obliko in zavihek na njem mi občutek pravi, da je pomanjkanje tega krivo, da toliko vode vdre v vrata.
Z bratom sva montirala tudi hitre sponke OJOP, da se bo akumulator enostavno odklapljalo obenem pa se osvežijo tudi objemk
Po zelo dolgem času končno čas za začetek epizode 2, ki bo zajemala obnovo kompletnega zadnjega dela:
- sanacija rja nad zadnjim mostom po dnu vozila
- peskanje mosta +2k temeljna
- peskanje nihajnih rok + 2k temeljna
- peskanje stabilizatorja + 2k temeljna
- nove poliuretanske puše mosta
- novi prečni ležaji nihajnih rok
- novi kolesni ležaji
- menjava zavornih cevi kjer je potrebno
- menjava pletenic ročne zavore
- nov regulator zavornih sil
P.S: ne grem na diske
Najprej smo vozilo postavili na kanal, da se je lažje odvilo ključne vijake (4x od mostu, 3x od rezervoarja, par vijakov od stabilizatorja, nosilca pletenic ročne,...). Obenem smo odstranili zadnji del izpuha (od katalizatorja nazaj). Rezultat je bil tako brutalen, da je moral iti na video:
Nato demontaža rezervoarja oz. kesla, ker so italijani iz njega naredili takšen dizajnerski kot, da ne moreš verjet. Tako lepo dizajniranega tanka še nisem videl nikjer. Dizajn na žalost onemogoča odstranitev mostu dokler se ga ne sname. S tem seveda pride tudi odklop bencinske črpalke (dostopno iz prtljažnika).
Za tem sledi zamudna demontaža vseh motečih delov, predvsem regulatorja zavorne sile in zavornih cevi. Sam most je zelo enostavno odstraniti z vozila ampak to za sabo potegne ogromno ostalega dela. K sreči je 98% vijakov sodelovalo in ni bilo pretiranega preklinjanja.
Po odstranitvi glavnih štirih vijakov most ''pade'' dol.
Sledi kompletna demontaža vseh ostalih zavornih cevi, zavor in vseh ostalih komponent.
Na koncu ostanejo štiri ključne komponente - most, nihajni roki in stabilizator. Vse čaka romanje v peskalnico. Glede na analizo s špičastim kladivom nikjer na mostu ni prerjaveno, držimo pesti, da bo peskanje uspešno.
Poglejmo pušo od blizu
K sreči puše niso kos surovi moči tavelike macole (poharja). Z nekaj udarci vse puše praktično odletijo iz mostu in ostanejo le luknje v katere po peskanju in barvanju dobijo poliuretanske puše iz Bolgarije.