Se opravičujem, če je napačna tema.
Zanima me, če že ima kdo izkušnje s kleparskimi popravili za Giulio. Kam peljati popraviti? Je verjetno najbolj smiselno popraviti na pooblaščenem servisu zaradi nabave delov (luči, odbijač)?
Moderator: Tehnika moderatorji
Hvala za komentarju.kukec napisal/-a: ↑Če Jan 25, 2024 7:15 am Zdravo,
škoda nisi upošteval Alan-ovega komentarja malo nazaj... Svečke in tuljave v večini primerov niso krive za misfire. Če so bile zrele za menjavo sicer ni sporno.
Glede na vse te menjave delov, ki ne rešijo problema, verjamem da si moral pošteno plačat, servis bo itak vlekel na svojo stran.
V naslednji stopnji bodo šli zagotovo v menjavo multiair enote, katera je na spletu cca 1500€, pri nas je verjetno precej višja+ ogromno ur.
Malo opiši visoko porabo, ter kakšen način vožnje imaš, tvoje relacije. Že Giulia ni šparovček s tem motorjem, predvsem v mestu.
Kdaj je bilo nazadnje menjano olje? predvidevam da original selenia..
Glede dodatkov, hvalijo jih predvsem proizvajalci in njihovi sponzorirani promotorji le teh, marsikdo ima slabe izkušnje, saj je po dodajanju le tega bilo še slabše, ampak po večini so to bili iztrošeni dizli.
Mogoče lahko uporabiš kakšen "octane booster" naliješ 100tko, in greš prepihat na kakšno dobro cesto.
Če že, naredit kakšen engine oil flush pred menjavo olja, drugih dodatkov v olja ne bi vlival, ker je MA že tako občutljiv na samo olje.
Na tujih forumih je precej debat glede tega, noben nima konkretnega odgovora, eni grejo v menjavo MA enote, drugi pač živijo s tem v hladnih dneh.
Tudi na facebooku v raznih skupinah tečejo debate, eni menjajo MA in nimajo več težav, so pa primeri katerim se je po določnih več 10.000km zadeva ponovila.
Pozdravljen,luxxx7 napisal/-a: ↑Če Feb 08, 2024 11:28 am Pozdravljen,
glede oljnega madeža na zračnem filtru je to ''normalno'', saj je tovarna slabo zasnovala oljni separator in vrtinčenje olja po teh ceveh.
Deloma lahko to rešiš s posodobljenim separatorjem. Najlažje ga je menjati takrat, ko delaš glavni servis (jermeni, vodna črpalka,...).
S prve roke ti povem, da ni nič drugače s posodobljenim separatorjem.
Kako pa je prišel mehanik do diagnoze, da je turbina slaba? Prevelik ''hod'' osi vetrnice turbine?
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost