jst sem pred 4 leti kupil 1.5 i.e. s klimo za 290 sit od prvega lastnika, v tem času sem dal cca. 100 jurjev za izredne stroške + delo (vse mi je menjal Nord, če bi menjal sam in nabavljal material v motomatu bi bilo po mojem pol ceneje), benz pumpa, sklopka (1. lastnik je bil starejši možakar), šalice amortizerjev, ležaji amortizerjev, zadnji ležaji 2x (posledica alu platišč in distančnikov), termostat 2x, ... Ostalo so bili redni servisi na 10.000 km + 1x menjava vodne pumpe in jermenov pri 120.000 km. Letos poleti je šla na fitnes tako da je sedaj 1.7 16v. Zakon avto, zamenjal bi samo za 155 q4 ampak vse ob svojem času. V glavnem je pa nikoli ne prodam, ostane pri hiši za zmeraj.
Poraba 1.5 je bila konstantno okrog 8, poleti celo manj, sedaj sem z 16v na 8,5l - 10l ko je mraz, ampak sumim da bo lambda za zamenjat počasi.
Če boš karkoli karoserijskega razbil imaš delov milijon za male pare. Drugače pa kar se tiče izrednih delov ki ti lahko crknejo + čas za odpravo napake če imaš kolikor toliko solidno opremljeno delavnico:
ležaji amortizerjev 3 jurje + 1 pop dela
benz pumpa 20k sit + 15 min dela
šalice amortizerjev 18k sit + 1 pop dela
termostat 6k sit + 1 ura dela
sklopka 25k sit + pelji na servis
itd...
Recimo doma mi leži popolnoma izpraven 1.5 i.e. motor z računalnikom in vsem kar paše zraven, prodam ga pa za 15k sit.
Upam da se odločiš za 33ko, drugače je pa 155 veliko boljša in udobna limuzina, medtem ko je 33ka gokart za uživanje med prevažanjem s točke a v točko b.