Nobenih ekstra stroškov, mislim da je bil redni servis za JTD enih 50k... Za 3.0 pa ne vem, ampak pomojem ne more bit nevem kako dražje...
Kar se navigacije tiče, stestirana v eni turbo 166ki, Italija in Nemčija brez problema, po besedah kolega tudi Belgija in Francija deluje... 2.4 JTD 136 konj se za moje pojme zelo lepo zgane (sem jo imel na sedemnajstkah, pa kljub temu), če je pa premalo, je pa cca 100k chip tuning
Sicer pa je blo stestirano, gre bolj kot prejšnja generacija Passata 130 konj in veliko bolj kot AR 147 JTD (116). Aja, tudi A6 2.5 TDI je na avtocesti ostal zadaj
2.5 V6 se še nisem peljal, sem pa vozil in turbota in 3.0, lahko rečem samo, noroooo!! Zvok da bi ga za uspavanko poslušal, in pa bye bye Audi, BMW itd itd
Je pa res, da na 3.0 jaz nisem mogel pod 14 litrov porabe po mestu... Kolega, ki mi jo je posodil, pa ima na računalniku 11,2, pa se ne vozi počasi. Pravi, da se je treba navadit, da se ti ne vklaplja STR.
LP