Zadnje novice

Moj trenutni vozni park...

Fiat, Lancia, Ferrari, Maserati,...

Re: Moj trenutni vozni park...

OdgovorNapisal/-a rogi » To Nov 06, 2018 9:59 pm

Meni metelli polosovina na GTjki drži že slabe 4 leta oziroma nekaj čez 170tkm. Kupil sem pa komplet (zvonec s križem, polos in zunanji zglob).

Kot je že nekdo pred mano napisal, očitno ni slaba roba.
Slika
rogi
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 653
Pridružen: To Nov 30, 2004 4:04 pm

Re: Moj trenutni vozni park...

OdgovorNapisal/-a Damijan » To Nov 06, 2018 10:52 pm

Tenkju za deljeno izkušnjo! 8)
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Lady "K"
 
Prispevkov: 5698
Pridružen: Po Okt 13, 2003 8:30 pm
Kraj: Preshgain

Re: Moj trenutni vozni park...

OdgovorNapisal/-a Damijan » Po Jan 07, 2019 12:40 pm

Dolgo nič novega, ker ni nič novega! :D
Po drugem servisu se samo vozim in eksperimentiram! Počasi se bliža redni servis, ampak vseeno nisem mogel, da ne bi pogledal malo »v motor«! Je bila pač sobota za kaj drugega neuporabna.
Hladilne tekočine je toliko, še vedno, kot sem jo nalil. Olja v motorju je mogoče kak prdec manj, glede na merilno palčko, kot sem ga vlil ob servisu. Svečke pa briljantne!

Slika


Ampak, seveda sem s svečkami eksperimentiral!
Tovarniške so Champion RC8BYC, alternativa tudi NGK BKR6EKC. Sploh na NGK BKR6EKC avto deluje fantastično!
Vmes sem imel montirane, do sobote, še NGK Iridium BKR6EIX in nazadnje Denso K20TT! Oboje kao še boljše, za boljše performanse motorja. Pa oboje en drek, motor malo težje vžge, bolj trese v prostem teku, je glasnejši in pod obremenitvijo motor precej »grgra«! Preizkušeno tako z že rabljenimi in novimi vžigalnimi tuljavami, obakrat isto.

Potem sem pa montiral nazaj svečke NGK BKR6EKC, ki sem jih imel po obnovi motorja do ponovnega remonta glave. 4 BP, ena mal nakurjena, zato zamenjana z novo. Motorče vžge kot suh purfl in performanse so boljše!
Slika

In rezime, ni nujno, da je »boljša« in dražja svečka zagotovilo za boljše delovanje motorja! (kar sem nekje že omenil, se mi zdi…)
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Lady "K"
 
Prispevkov: 5698
Pridružen: Po Okt 13, 2003 8:30 pm
Kraj: Preshgain

Re: Moj trenutni vozni park...

OdgovorNapisal/-a El Barto » Če Jan 17, 2019 3:55 pm

Fino da imaš končno mir, moja je spet malo začela pit olje, pa se sploh ne obremenjujem, če ji tako paše, bo pač tako. :)
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo 166 2.0 TS 2000
Alfa Romeo 147 1.6 TS 2001
 
Prispevkov: 6454
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Kraj: Gorje

Re: Moj trenutni vozni park...

OdgovorNapisal/-a AnAlfaBet » Če Jan 17, 2019 5:32 pm

Iridij sveče res ne pašejo vsem avtom.

Drugače pa ni tako hude prednosti proti dvojnim elektrodam. Oboje so zelo dobre, prednost iridija je samo v tem da zdržijo dlje in se bolje čistijo. Samo če menjaš redno tudi to ni problem.

Odvisno je tudi od same zasnove komor in globine sveče kaj in kako ustreza, lahko si označiš pozicijo sveče za vsak cilinder, da so vse enako obrnjene.
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 328
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 12:37 am
Kraj: Noumest

Re: Moj trenutni vozni park...

OdgovorNapisal/-a Damijan » Po Jan 21, 2019 9:59 pm

Ma ja, svečke tiste, ki so predpisane. In ni nikakršnih težav. Sedaj motorče izvrstno prede, ne kaže nobenih nepravilnosti, kmalu sledi redni servis. Menjava olja ipd.

Sem pa se spomnil in škljocnil izpuh! Je čist, kar je dober znak za kondicijo motorja. Tudi zunanji rob nič sajast!

Slika Slika
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Lady "K"
 
Prispevkov: 5698
Pridružen: Po Okt 13, 2003 8:30 pm
Kraj: Preshgain

Re: Moj trenutni vozni park...

OdgovorNapisal/-a Damijan » Po Apr 22, 2019 8:33 pm

Nic novega! Zadevšna dela, že par kkm nazaj naredil redni servis! Danes sem jo uspel preobuti v letne copatke. Še vedno pa iščem sesalni klektor... :(

Zadaj sem zamenjal zavorne ploščice. Opral cilindre, razmastil, nove ploščice in na vseh kolesih malo prezračil zavorni sistem, preventivno. Zavorne ploščice so bile čisto pri kraju. Zamenjal tudi končnike zadnjega stabilizatorja, bolj nepotrebno, ker ropot so povzročale zajle za ročno. So tudi že v slabi kondiciji in bodo zamenjane. Enkrat...

Slika Slika Slika Slika Slika
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Lady "K"
 
Prispevkov: 5698
Pridružen: Po Okt 13, 2003 8:30 pm
Kraj: Preshgain

Re: Moj trenutni vozni park...

OdgovorNapisal/-a Damijan » So Apr 27, 2019 7:57 pm

Končno, sesalni kolektor! \:D/
Slika
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Lady "K"
 
Prispevkov: 5698
Pridružen: Po Okt 13, 2003 8:30 pm
Kraj: Preshgain

Re: Moj trenutni vozni park...

OdgovorNapisal/-a skyblue » Ne Apr 28, 2019 6:56 am

kaj je bilo pa s starim narobe ?
skyblue
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 708
Pridružen: Sr Sep 07, 2011 8:06 am

Re: Moj trenutni vozni park...

OdgovorNapisal/-a Damijan » Po Apr 29, 2019 7:23 am

Loputa za V.I.S. v kolektorju je počena/zlomnjena. Tako avto bolj ne dela kot dela pa še vakuumski aktuator (preklaplja loputo V.I.S.) je hin.
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Lady "K"
 
Prispevkov: 5698
Pridružen: Po Okt 13, 2003 8:30 pm
Kraj: Preshgain

Re: Moj trenutni vozni park...

OdgovorNapisal/-a Damijan » To Apr 30, 2019 7:40 pm

V nedeljo sem bil malo priden in zamenjal ta famozni sesalni kolektor. Ga je bilo potrebno temeljito očistit, zamašit eno cevčico na vrhu, ker je bil donatorski avto na plin. Se je V.I.S. loputa čisto drugače odpirala ročno! Kolektor je od LANCIE Lybre in po nobenih kataloških številkah ne paše na mojo Kappo, razen če bi imel kupejko. Fizično je pa zadeva čisto ista, še kataloške številke vseh pritiklin na kolektorju so enake, kot pri moji Kappi. Tudi fizično je enak, le na Lybri je bil vakuumski regulator malo drugače pozicioniran, na čisto spodnji prosti luknji. Ne vem zakaj je tako, jaz sem ga samo zamaknil, da je bilo vse enako pozicionirano kot na originalu.
Slika Slika Slika Slika


Zamenjal sem še »razluftan« nosilček ene od pletenic za prestavljanje na menjalniku. Cela jeba je bilo odstraniti zaponko, ampak pametni popusti. Torej, zaponka je popustila… :D Vse malo podmažem in namontiram nazaj. Od obnove motorja, ker so novi tudi vsi nosilci motorja, se »težje« včasih pa težko prestavi v 5. prestavo. Po menjavi nosilčka je precej bolje/lažje. Je bil gumijasti del čisto prežvečen. Se komu sanja, kaj bi še lahko botrovalo težjemu prestavljanju? Ker škrta nič, olje v menjalniku je enako kot prej. Mogoče še nastaviti prestavno ročico na sredinskem grebenu? Ali pa, da so za zamenjati plastični deli na prestavnem mehanizmu? Samo ni logično, nekako, da je včeraj delalo, danes pa ne več. Brez kakršnegakoli posega v mehanizem… https://www.ebay.de/itm/SET-SCHALTHEBEL ... SwevZaltK4
Slika Slika


Spotoma zamenjal še hidravlični cilinder sklopke na pedalu, primarni cilinder, ker je bil trenutni že star skoraj 10 let in je začel solziti.
Sam motor, agregat v avtu, pa z vseh strani čisto suh! :B
Slika Slika Slika Slika
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Lady "K"
 
Prispevkov: 5698
Pridružen: Po Okt 13, 2003 8:30 pm
Kraj: Preshgain

Re: Moj trenutni vozni park...

OdgovorNapisal/-a Damijan » So Jul 20, 2019 12:59 pm

Prejšnjo soboto peljal avto na tehnični pregled in "kritična napaka!" Ni šlo skozi pregled! Nekaj ga je sračkalo stikalo za stop luči. Takoj šel še 1x na stezo in naredil tehnični pregled. Doma pa zamenjal stikalo za original TRW Sipea in BP! Stikala od proizvajalca Calorstat so bolj boga. Sploh ne sedijo dobro v podnožju!
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Lady "K"
 
Prispevkov: 5698
Pridružen: Po Okt 13, 2003 8:30 pm
Kraj: Preshgain

Re: Moj trenutni vozni park...

OdgovorNapisal/-a El Barto » So Jul 20, 2019 2:35 pm

Hvala za informacijo, jaz sem menjal tipko nad kuplung pedalom v 147 za tipko proizvajalca ERA, pa je zaenkrat vse OK.

Ne vem če se lahko tole nanaša tudi na tvoj menjalnik in 5. prestavo, ampak 147 je že šla skozi tale postopek:
https://www.alfaworkshop.co.uk/alfa_4th_gear.shtml
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo 166 2.0 TS 2000
Alfa Romeo 147 1.6 TS 2001
 
Prispevkov: 6454
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Kraj: Gorje

Re: Moj trenutni vozni park...

OdgovorNapisal/-a Damijan » So Jul 20, 2019 8:01 pm

Ja, polno raznih obveznosti in zato nič ne objavljam. Drugače pa menjalnik dela BP! Težava je bila, da sta v motornem prostoru obe pletenici za prestavljanje še na kovinskem nosilčku, ko pletenici zavijeta k menjalniku. In ena pletenica je zdrsnila z nosilčka. Sem jo na nosilček preventivno pritrdil z vezico in prestavljanje je BP v vse prestave! 1x preverim in po potrebi zamenjam še plastični del pri menjalni ročici, link do zadeve post ali 2 višje...

Sem pa vmes še na eni Kappi 2.0 20V rihtal motor. So znalci menjali tesnilo pod glavo, seveda nič čiščeno, drži vodu dok majstori odu. Težava je bila s pregrevanjem. Vzrok vsemu je bil pa zanič pokrovček na ekspanziji. In preden so se vdali predlogu in ga zamenjali, je bila zadeva že čisto prekuhana, zmešalo olje in vodo, voda je drla v cilindre in na koncu avto sploh ni več vžgal. Zdaj zadeva dela, lastnik vesel kot radio! Ob kaki prosti minutki sledi kakšna slikica...
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Lady "K"
 
Prispevkov: 5698
Pridružen: Po Okt 13, 2003 8:30 pm
Kraj: Preshgain

Re: Moj trenutni vozni park...

OdgovorNapisal/-a Damijan » Če Sep 12, 2019 9:16 pm

Čas teče, akcija ves čas! Da ne bi kdo slučajno mislil, da nič ne dogaja :hehe:

Poleg službe, ki je aktivna večino časa, preostanek poberejo še druga dela in obveznosti!
Rihtal en avto. Riknil motor zaradi čepa na ekspanziji. So trdili da to ni to in menjali vse živo, kar ni imelo nikakršne veze s pregrevanjem, In so motor čisto zmatrali, potem pa dvignili roke. Se je lastnik le pregriznil in se vrgel v strošek 5€ za čep ekspanzije in zadeva je "po čudežu" delala kot mora! Ampak ostalo, zaradi tlaka v hladinem sistemu, je podleglo in se je v motorju vse pomešalo, ker je prebilo vsa tesnila. Zdravljenje uspešno izvedeno, lastnik vesel kt radio, prisel po kočijo in "oddirjal v sončni zahod"! Upam ,da mu dobro služi... :)

Ker so med delom na avtu začeli na bloku delati tudi fasado, sem se moral iz garaže, zaradi odra, preseliti (skoraj) na pločnik. V stanovanju je bilo zaradi zastora in odra kot v kletki. In zato sva z ženo začela še malo z "obnovitvijo" stanovanja. Kot da ni že dovolj ostalega dela.

In ker dela izgleda dela res ni bilo (še) dovolj, sva kupila še hišo, katero še malo preurejava. Ni več daleč, da bo pripravljena za vselitev.
Dan bi lahko imel kako uro več...

Kovačeva kobila, moja Kappa, pa je kot po pravilu "bosa"!
Imam že zunanje in notranje homokinetične zglobe, za sanacijo pogonskih gredi. Sanacijo pa čaka tudi kompletno zadnje vzmetenje, ker je čisto dotrajano. To bo delo za krst garaže v hiši :), dokler ne dokupiva še malo zemlje, da povečava dvorišče pred garažo in verjetno postaviva ločeno garažo. S prostorom za splošno delavnico doma... :hehe:
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Lady "K"
 
Prispevkov: 5698
Pridružen: Po Okt 13, 2003 8:30 pm
Kraj: Preshgain

Prejšnja

Vrni se na Ostali ITALIJANSKI avtomobili

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost