Zadnje novice

Renault Megane I

Mnenja in izkušnje z ostalimi avtomobili

Renault Megane I

OdgovorNapisal/-a anba » Po Dec 03, 2012 5:48 pm

Vem, da so tu na forumu bolj alfa strokovnjaki, vendar bi vseeno vprašal za en problem.

Gre se za Renault Megane I (letnik 97). Avto je pred parimi dnevi, (po opisu voznika), ponesreči crknil na cesti (voznikova napaka), nato pa nekaj časa ni zalaufal, po parih poskusih se je posrečilo. Kasneje je avto tudi izgubljal moč sredi vožnje, naslednji dan je sredi ceste spet crknil in tokrat se ni zagnal niti po več poskusih. Čez noč je bil parkiran tam kjer je crknil, naslednji dan ko smo prišli po njega je spet zalaufal, vendar na poti domov mu je dvakrat zmanjkalo moči, enkrat je crknil. Spet naslednji dan je zjutraj delal, zvečer je crknil sredi ceste in smo ga odvlekli malo vstran. Znakov življenja od bencinske pumpe ni bilo, kljub precej poskusom. Avto je zato domov odpeljala avtovleka. Naslednji dan doma je avto spet užgal ( :| ). Pumpa zaenkrat deluje normalno, vendar ga občasno kar zmanjka. Tudi pod štant gasom pri miru se včasih ugasne, čeprav pumpa dela normalno. Danes je pod štant gasom laufal tako, kot bi mu nihala napetost, cel avto je zgubljal in pridobival obrate, ravno tako pumpa.

S fotrom sva predelala že vse, ampak naja že glava boli od tega, mogoče od vas kakšna ideja?

Če bi hudič vsaj crknil, pa enkrat dela, drugič ne, tretjič pa crkne spet na drugačen način.
anba
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Prispevkov: 117
Pridružen: Ne Jan 29, 2012 1:30 pm

OdgovorNapisal/-a ARfan » Po Dec 03, 2012 6:08 pm

Kaj pa je za en motor? 1.4, 1.6i? Ste preverili vžigalne tuljave (2 sta) ter kable?Podobno je zajebaval naš Scenic 1.6i 98l , vendar je benz pumpa normalno delovala.
ARfan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Preoblečen Fiat/Opel
 
Prispevkov: 1097
Pridružen: Ne Apr 11, 2010 4:18 pm

OdgovorNapisal/-a kosir1234 » Po Dec 03, 2012 6:17 pm

megane ma alarm vezan na benz pumpo, kolegu avto ni vžigal zaradi tega...
je delu potem pa ne več... mogoč tudi tu alarm zajebava pumpo in ni zadostnega tlaka?
(╯°□°)╯︵ ┻━┻.
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 3687
Pridružen: Če Feb 25, 2010 5:47 pm
Kraj: Žiri

OdgovorNapisal/-a fiatista » Po Dec 03, 2012 7:19 pm

jest bi reku kej okol el. omarice, nekaterim meganom je voda nanjo tekla...
Trentatre 1.3S
fiatista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 1363
Pridružen: Po Nov 05, 2007 11:11 pm
Kraj: Sorško polje

OdgovorNapisal/-a anba » Po Dec 03, 2012 7:58 pm

ARfan napisal/-a:Kaj pa je za en motor? 1.4, 1.6i? Ste preverili vžigalne tuljave (2 sta) ter kable?Podobno je zajebaval naš Scenic 1.6i 98l , vendar je benz pumpa normalno delovala.


Motor je 1.6i, vžigalne tuljave preverjene.

megane ma alarm vezan na benz pumpo, kolegu avto ni vžigal zaradi tega...
je delu potem pa ne več... mogoč tudi tu alarm zajebava pumpo in ni zadostnega tlaka?


Avto nima alarma.

jest bi reku kej okol el. omarice, nekaterim meganom je voda nanjo tekla...


Tole bo treba pa še preverit, je tudi že nek serviser svetoval.

EDIT:

Še en podatek, baje se je med tem ko je cukal prižigala lučka za prazen tank, čeprav je bilo notri malo manj kot pol tanka bencina.
anba
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Prispevkov: 117
Pridružen: Ne Jan 29, 2012 1:30 pm

OdgovorNapisal/-a SvizecB » Po Dec 03, 2012 9:22 pm

preglej motorček prostega teka, svečke, stik kablov na vzigalnih tuljavih in sveckah. na fotrovem smo menjali vse živo vendar avto ni in ni delal nakoncu smo zamenjali mašino.
SvizecB
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Prispevkov: 76
Pridružen: Po Jun 25, 2012 7:04 pm

OdgovorNapisal/-a anba » Po Dec 03, 2012 9:36 pm

SvizecB napisal/-a:preglej motorček prostega teka, svečke, stik kablov na vzigalnih tuljavih in sveckah. na fotrovem smo menjali vse živo vendar avto ni in ni delal nakoncu smo zamenjali mašino.


Ampak nič od tega naštetega zgoraj ne more razložit da občasno ne dela pumpa za bencin.

Ker pumpa se prižge že ko je le kontakt pri avtu, seveda za kratek čas.

Danes naprimer sem ga držal konstantno na nekje 1300 obratih za par sekund, pa sem slišal kako se je pumpa ugasnila za mogoče 0,5 sekunde ali še manj in se takoj nazaj zagnala, na obratomeru so obrati padli skoraj na nulo in takoj poskočili nazaj. Kot da bi avtu za zelo kratek čas zmanjkalo elektrike.

Ampak rele pumpe zgleda da dela normalno, vsaj danes je vedno normalno preklapljal.
anba
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Prispevkov: 117
Pridružen: Ne Jan 29, 2012 1:30 pm

OdgovorNapisal/-a SHadowX » To Dec 04, 2012 9:18 am

Potem pa meri napetost na črpalki in jo spremljaj med tem ko se ugasne. Če se ustavi in napetost pade na ničlo je nekaj z napeljavo, če pa se ugasne med tem, ko je napetost dovolj visoka je verjetno črpalka v lastnih izdihljajih.

Če te zanima ali je težava v mehanskem ali električnem delu črpalke lahko meriš tudi tok, ki teče skozi njo. Če gre tok na nič ob ustavitvi je verjetno kaj narobe s krtačkami, če pa se nenormalno poveča pa so verjetno pri koncu ležaji ali kak drug vrteči se del.
Emperor of The Dark Realm
SHadowX
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Prispevkov: 2587
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 1:26 am

OdgovorNapisal/-a El Barto » To Dec 04, 2012 10:39 am

Če obratomer pade na 0, obenem pa mrkne črpalka potem ti prekinja napajanje ECU-ja, v primeru da ima motor še precej več obratov.
Če pa obratomer sledi realnim obratom, pa nekaj ne štima glede črpalke, kar so ti pa že napisali.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo 166 2.0 TS 2000
Alfa Romeo 147 1.6 TS 2001
 
Prispevkov: 6430
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Kraj: Gorje

OdgovorNapisal/-a ARfan » To Dec 04, 2012 11:26 am

Ali ima avtomobil centralno zaklepanje z dalincem (IR) ter blokado motorja?
Pri nas je šel računalnik ki je pod varovalkami v kabini. Avtomobil nam ni hotel vžati, stalno je gorela lučka za blokado motorja....sicer drug problem vendar so imeli megani veliko problemov s to elektroniko.

Najprej preverit kable in konektorje, če ne pomaga pa elektroniko ven.Ponekod se je dogajalo da je bil samo kakšen hladen spoj. Se pravi vse spoje na elektroniki še enkrat "polotaš".
ARfan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Preoblečen Fiat/Opel
 
Prispevkov: 1097
Pridružen: Ne Apr 11, 2010 4:18 pm

OdgovorNapisal/-a anba » To Dec 04, 2012 12:46 pm

El Barto napisal/-a:Če obratomer pade na 0, obenem pa mrkne črpalka potem ti prekinja napajanje ECU-ja, v primeru da ima motor še precej več obratov.
Če pa obratomer sledi realnim obratom, pa nekaj ne štima glede črpalke, kar so ti pa že napisali.


Ja meni se tudi dozdeva da je tole, ker ne sledi realnim obratom. Enkrat je obratomer celo vrglo gor na ene 3000 obratov (ne mašino, le obratomer), potem pa na 0 in je avto crknil.

Črpalka glede tega ne more bit, ker če jo izklopim pod štant gasom avto še zmeraj laufa vsaj 5 sekund čisto normalno.

Ali ima avtomobil centralno zaklepanje z dalincem (IR) ter blokado motorja?
Pri nas je šel računalnik ki je pod varovalkami v kabini. Avtomobil nam ni hotel vžati, stalno je gorela lučka za blokado motorja....sicer drug problem vendar so imeli megani veliko problemov s to elektroniko.

Najprej preverit kable in konektorje, če ne pomaga pa elektroniko ven.Ponekod se je dogajalo da je bil samo kakšen hladen spoj. Se pravi vse spoje na elektroniki še enkrat "polotaš".


Da avto ima zaklepanje z IR daljincem in blokado motorja. Tale zadeva je slabo delala že okoli leta 2000, malo kasneje pa crknila, zato je bil avto do včeraj odklenjen z daljincem (se pravi takrat ko je crkovalo se je fotru še posrečilo z daljincem enkrat odklenit, da ni blokade), nato se je odklepalo pa zaklepalo ročno na ključ. Na servisu so nabijali neke stroške ogromne za popravilo centralnega, nakar včeraj jaz vzamem dol plastiko kjer je IR sprejemnik, kontakti za IR sprejemnik ter samo vezje je bilo tako oksidirano, da ni čudno da ni delovalo. Voda je namreč tekla v avto ravno nad to ploščico, pri anteni. Sem šel po drug, rabljen IR sprejemnik iz nekega razbitega megana in voila, centralno zaklepanje na IR spet deluje. :D

Se pravi najbolje, da bi vzel ven fuse box, pa pogledal če je tam kaj narobe?
anba
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Prispevkov: 117
Pridružen: Ne Jan 29, 2012 1:30 pm

OdgovorNapisal/-a El Barto » To Dec 04, 2012 1:00 pm

Fino bi bilo pogledat v servisna navodila električno shemo, da se ve kje in kaj iskat.
Osebno imam navodila za Megane 2, za 1 pa nimam.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo 166 2.0 TS 2000
Alfa Romeo 147 1.6 TS 2001
 
Prispevkov: 6430
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Kraj: Gorje

OdgovorNapisal/-a anba » To Dec 04, 2012 1:17 pm

Ja to bi bilo verjetno najbolje, ampak ne vem kje bi jih dobil.
anba
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Prispevkov: 117
Pridružen: Ne Jan 29, 2012 1:30 pm

OdgovorNapisal/-a El Barto » To Dec 04, 2012 1:52 pm

Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo 166 2.0 TS 2000
Alfa Romeo 147 1.6 TS 2001
 
Prispevkov: 6430
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Kraj: Gorje

OdgovorNapisal/-a Crazy Alfista » To Dec 04, 2012 3:41 pm

preglej maso iz motorja na sasijo in iz akumulatorja na mtoor
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 2:01 pm
Kraj: Ljubljana

Naslednja

Vrni se na Ostali avtomobili

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost