Moja sanjska ekstravagantna ljubica GT 3.2 V6
Re: Moja sanjska ekstravagantna ljubica GT 3.2 V6
A ti bi si rad vilo zgradil v penzijonu al kaj?
Plan je pa, da gre ta teden na valjarje

Plan je pa, da gre ta teden na valjarje

- Binji
- Administrator
- Član Alfa Kluba:
- Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
- Prispevkov: 7482
- Pridružen: Ne Apr 05, 2009 5:51 pm
- Kraj: Jesenice

Re: Moja sanjska ekstravagantna ljubica GT 3.2 V6
Smo se kar na hitro danes zmenili za še en dyno
Končni rezultat je po končni številki na vztrajniku dejansko zelo podoben, 245 konjev. Je pa treba upoštevati, da je bilo zdaj namesto 16 stopinj, zunaj 30 stopinj. Mojster na mašini pravi, da bi v enakih razmerah to pomenilo nekje 260 konjev. Mene je sicer tukaj zanimala tudi razlika v krivulji, ki je očitna. Pridobila je nekje 5 konjev v srednjih in visokih obratih, kar se precej pozna pri vožnji. Jeseni pa ponovit
Vse je bilo izmerjeno pri Enigmi. Priporočam
Me pa zanima še kakšno priporočilo za vzmeti in amortizerje. Ni nujno, da so gevinde, glavno mi je, da se da normalno prevoziti tudi kakšno luknjo, da so pa nagnjene proti športnosti. Imel sem že skoraj izbrane KW V1 (oz Novitec Stradale), pa nisem več tako prepričan v to
Ima kdo še kakšno priporočilo? Se da morda kaj sprobat? 

Končni rezultat je po končni številki na vztrajniku dejansko zelo podoben, 245 konjev. Je pa treba upoštevati, da je bilo zdaj namesto 16 stopinj, zunaj 30 stopinj. Mojster na mašini pravi, da bi v enakih razmerah to pomenilo nekje 260 konjev. Mene je sicer tukaj zanimala tudi razlika v krivulji, ki je očitna. Pridobila je nekje 5 konjev v srednjih in visokih obratih, kar se precej pozna pri vožnji. Jeseni pa ponovit

Vse je bilo izmerjeno pri Enigmi. Priporočam

Me pa zanima še kakšno priporočilo za vzmeti in amortizerje. Ni nujno, da so gevinde, glavno mi je, da se da normalno prevoziti tudi kakšno luknjo, da so pa nagnjene proti športnosti. Imel sem že skoraj izbrane KW V1 (oz Novitec Stradale), pa nisem več tako prepričan v to


- Binji
- Administrator
- Član Alfa Kluba:
- Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
- Prispevkov: 7482
- Pridružen: Ne Apr 05, 2009 5:51 pm
- Kraj: Jesenice

Re: Moja sanjska ekstravagantna ljubica GT 3.2 V6
kaj se bo še delalo na avtu?
nekaj več kot 5 konjev se da pridobiti samo z optimizacijo
:
https://www.squadra-tuning.nl/chiptunin ... -v6-24v-3/
Koliko stane takšna meritev? moram svojo tudi enkrat pomerit, da vidim kaj sem vse pridobil...
LP
nekaj več kot 5 konjev se da pridobiti samo z optimizacijo

https://www.squadra-tuning.nl/chiptunin ... -v6-24v-3/
Koliko stane takšna meritev? moram svojo tudi enkrat pomerit, da vidim kaj sem vse pridobil...
LP
- dejan031
- Addicted to Alfa
- Vozilo: 2009 159 Tbi with Squadra chip
- Prispevkov: 1572
- Pridružen: Pe Dec 30, 2005 12:43 pm
- Kraj: cerkno

Re: Moja sanjska ekstravagantna ljubica GT 3.2 V6
Dyno meritev je 60€.
Kar se motorja tiče, sem nekako zaključil. Moram se še posvetovati, koliko je smiseln remap, pa bomo videli...
Drugače pa je plan v bližnji prihodnosti preselitev ECUja na požarno steno, da bo imel malo boljšo klimo, potem menjava hladilnika vode z večjim, menjava hladilnika olja, in pa en dober komplet vzmeti in amortizerjev (ali pa gevind). Trenutno sta kandidata Eibach Prokit + Bilstein B6 in pa Novitec Stradale, tako da če ima kdo kaj povedati o njima, kar
Na desnih vratih pa danes nelepo presenečenje.. po nekaj letih se je zgleda začela barva luščit..
Kar se motorja tiče, sem nekako zaključil. Moram se še posvetovati, koliko je smiseln remap, pa bomo videli...
Drugače pa je plan v bližnji prihodnosti preselitev ECUja na požarno steno, da bo imel malo boljšo klimo, potem menjava hladilnika vode z večjim, menjava hladilnika olja, in pa en dober komplet vzmeti in amortizerjev (ali pa gevind). Trenutno sta kandidata Eibach Prokit + Bilstein B6 in pa Novitec Stradale, tako da če ima kdo kaj povedati o njima, kar

Na desnih vratih pa danes nelepo presenečenje.. po nekaj letih se je zgleda začela barva luščit..


- Binji
- Administrator
- Član Alfa Kluba:
- Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
- Prispevkov: 7482
- Pridružen: Ne Apr 05, 2009 5:51 pm
- Kraj: Jesenice

Re: Moja sanjska ekstravagantna ljubica GT 3.2 V6
Ja na sliki je bil dyno se v izdelavi, od danes pa je zadeva 100% delujoca, Bine ima v dobrem se eno meritev ko bodo cimbolj podobni pogoji kot pri prvi, realno mislim da avto da okoli 260-265hp kar je solidna stevilka.
Vazno da sedaj gt-jka res lepo dela in vlece odlicno!
Vazno da sedaj gt-jka res lepo dela in vlece odlicno!
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom 
https://enigma-motorsport.si/

https://enigma-motorsport.si/
- Alan
- Addicted to Alfa
- Vozilo: Alfa 166 2.4 JTD 110kw in 156 3.0 24V V6 GTAm
- Prispevkov: 4413
- Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm

Re: Moja sanjska ekstravagantna ljubica GT 3.2 V6
Pri lanskem premetavanju motorja se je opazil na oljnem hladilniku en sumljiv spoj, na lagru pa je bil še vedno večji Direnzin alu hladilnik, zato je to šlo k moofdiju na menjavo. Njegovo veselje je bilo seveda neopisljivo. In to dobesedno, ker takih besed na forum ne smemo pisati
Med drugim je bil priklop na hladilnik daljši od originalnega in je bilo treba vse ostalo okoli njega zamakniti... Tako da hvala za potrpljenje

Je pa že nekaj drugega na poti




Je pa že nekaj drugega na poti

- Binji
- Administrator
- Član Alfa Kluba:
- Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
- Prispevkov: 7482
- Pridružen: Ne Apr 05, 2009 5:51 pm
- Kraj: Jesenice

Re: Moja sanjska ekstravagantna ljubica GT 3.2 V6
Kako že gre tista...was past nicht wir passen gemacht al nekej tazga.
Pacijentka na mizi...spet.

Po junaškem boju z bogatim naborom kletvic, so cevi in hladilnik olja izgubili boj. Zaradi močno načetega spoja med trdo cevjo in gibljivim delom se je zamenjalo cevi in hladilnik, seveda brez predelav ni šlo, ker pač ni original hladilnik. Predelati je blo treba nosilec hladilnika in nekaj tudi nosilce hladilnika, da je sploh šel pod odbijač.


No tut sestavljanje je blo v podobnem stilu kot razstavljanje...motor je namreč ostal v avtu, je blo pa treba demontirat zadnji ispušni kolekotor zaradi dostopa do vijakov cevi...fun times.
Slik montaže hladilnika vode nimam...ni blo volje potem več slikat. Komplet ALU hladilnik vode je sigurno upgrade, vendar deleč od tega da bi bil plug n play. Predelati je blo treba polovico nosilcev hladilnika klime. Prav tako škatla za filter ni več šla na svoje mesto, tako da se je modificiralo še spodnjo vezno steno. Vsi novi nosilci so iz alu, da ne bo preveč odvečne teže.
No vse zadeve so zapakirane v bolj kot ne original izgled ko je vse setavljeno, Bine je nekaj € lažji, jst mam kaksen siv las več, pa Bineta nočem vidt več do naslednejga leta tak čas ko bo sigurno spet kakšna briljantna ideja za upgrade.

Pacijentka na mizi...spet.

Po junaškem boju z bogatim naborom kletvic, so cevi in hladilnik olja izgubili boj. Zaradi močno načetega spoja med trdo cevjo in gibljivim delom se je zamenjalo cevi in hladilnik, seveda brez predelav ni šlo, ker pač ni original hladilnik. Predelati je blo treba nosilec hladilnika in nekaj tudi nosilce hladilnika, da je sploh šel pod odbijač.


No tut sestavljanje je blo v podobnem stilu kot razstavljanje...motor je namreč ostal v avtu, je blo pa treba demontirat zadnji ispušni kolekotor zaradi dostopa do vijakov cevi...fun times.

Slik montaže hladilnika vode nimam...ni blo volje potem več slikat. Komplet ALU hladilnik vode je sigurno upgrade, vendar deleč od tega da bi bil plug n play. Predelati je blo treba polovico nosilcev hladilnika klime. Prav tako škatla za filter ni več šla na svoje mesto, tako da se je modificiralo še spodnjo vezno steno. Vsi novi nosilci so iz alu, da ne bo preveč odvečne teže.

No vse zadeve so zapakirane v bolj kot ne original izgled ko je vse setavljeno, Bine je nekaj € lažji, jst mam kaksen siv las več, pa Bineta nočem vidt več do naslednejga leta tak čas ko bo sigurno spet kakšna briljantna ideja za upgrade.

Če je ravno, ni zabavno.
- moofdi
- Addicted to Alfa
- Vozilo: 156SW 2.0TS, 155 24V V6, R19 16V
- Prispevkov: 1565
- Pridružen: Pe Maj 09, 2008 1:53 pm
- Kraj: Radovljica
Re: Moja sanjska ekstravagantna ljubica GT 3.2 V6

Sej ne vem kdo ima več potrpljenja

- Zhagar
- Moderator
- Član Alfa Kluba:
- Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2011 & Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1995
- Prispevkov: 3235
- Pridružen: Pe Okt 16, 2009 3:12 pm
- Kraj: Ljubljana

Re: Moja sanjska ekstravagantna ljubica GT 3.2 V6
Eh, malo za šalo malo za res...
Dokler je V6 pod haubo ne zmanjka motivacije.

Dokler je V6 pod haubo ne zmanjka motivacije.
Če je ravno, ni zabavno.
- moofdi
- Addicted to Alfa
- Vozilo: 156SW 2.0TS, 155 24V V6, R19 16V
- Prispevkov: 1565
- Pridružen: Pe Maj 09, 2008 1:53 pm
- Kraj: Radovljica
Re: Moja sanjska ekstravagantna ljubica GT 3.2 V6
Ja vsega denarja pa tudi ne morem samo za banko in ženo pustit
Pa tudi zakaj bi bil samo jaz siv
Drugače pa ni več nič hujšega v planu, ene dobre amortizerje in fedre gor pa smo zmagali, kar se mehanike tiče. Potem pa morda še kaj kozmetike


Drugače pa ni več nič hujšega v planu, ene dobre amortizerje in fedre gor pa smo zmagali, kar se mehanike tiče. Potem pa morda še kaj kozmetike

- Binji
- Administrator
- Član Alfa Kluba:
- Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
- Prispevkov: 7482
- Pridružen: Ne Apr 05, 2009 5:51 pm
- Kraj: Jesenice

Re: Moja sanjska ekstravagantna ljubica GT 3.2 V6
Eno (butasto) vprasanje: zakaj nisi vzel hladilnika olja od jtd? Enaka sta.
Drugače pa pohvale za trud
Drugače pa pohvale za trud


- rogi
- Alfa Freak
- Prispevkov: 668
- Pridružen: To Nov 30, 2004 4:04 pm
Re: Moja sanjska ekstravagantna ljubica GT 3.2 V6
Bine, jz te občudujem. Da si še tako vsekan kot redko kdo tu gor 

Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji 

- grega983
- Alfa Freak
- Vozilo: Vse po spisku če je le lanča pa alfa
- Prispevkov: 859
- Pridružen: Sr Sep 18, 2013 11:18 am
- Kraj: Fram

Re: Moja sanjska ekstravagantna ljubica GT 3.2 V6
rogi, po pravici nisem niti vedel, da sta enaka
So pa morale iti dol cevi v vsakem primeru, ker so se praktično že zlile z originalnim hladilnikom, razen če bi dobil koga, ki bi jih prišel predelat na avtu. Potem je bilo pa že vseeno, oz ceneje, če vzamem nek aftermarket hladilnik.
grega983: hvala?
Kaj naj rečem, domišljija in trma znata biti slaba kombinacija včasih... 

grega983: hvala?


- Binji
- Administrator
- Član Alfa Kluba:
- Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
- Prispevkov: 7482
- Pridružen: Ne Apr 05, 2009 5:51 pm
- Kraj: Jesenice

Re: Moja sanjska ekstravagantna ljubica GT 3.2 V6
Bine, kar se trme tiče.... Predolgo časa si že na gorenjskem
Drugače pa vsa čast za projekt
Edino rdeči sedeži me nekak ne navdušujejo več 



Drugače pa vsa čast za projekt


- MaStr
- Moderator
- Član Alfa Kluba:
- Vozilo: Alfa Romeo 159, 1.9 JTDm
- Prispevkov: 8944
- Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
- Kraj: Assling (Jesenice)

Re: Moja sanjska ekstravagantna ljubica GT 3.2 V6
Morda se je še poslabšalo, samo predispozicije so bile že prej
Za sedeže pa, ja staraš se


Za sedeže pa, ja staraš se


- Binji
- Administrator
- Član Alfa Kluba:
- Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
- Prispevkov: 7482
- Pridružen: Ne Apr 05, 2009 5:51 pm
- Kraj: Jesenice

Kdo je na strani
Po forumu brska: El Barto in 3 gostov